NY KUNST I STUEN

Hei, til deg som leser! Håper du er like godt i gang med den nye uken som meg. Vi har gitt fra oss rekkehuset på Vinderen til de nye eierne i dag, så nå er det full fokus på vårt nye hjem fremover. Det tar jo litt tid å komme på plass ved flytting. Derfor er det fint jo mindre annet vi har å styre med og tenke på enn stedet vi skal innrede ferdig før Severin kommer til verden..

I går kveld fikk vi (les: Ulrik) endelig hengt opp bilder i stuen. Da Ulrik og jeg giftet oss fikk vi nemlig en helt spesiell gave fra en superkul dame som vi begge kjenner godt. Cecilia, heter hun og er en utrolig dyktig kunstner som lager veldig mye forskjellig kunst. Gaven var at vi fikk velge oss noen kunstverk til veggene i huset, men siden vi ikke hadde så mye ledig plass den gang ville vi vente med å benytte oss av den til vi flyttet. Drømmen og planen var jo hele veien en enebolig med større plass, slik som vi er så heldige å ha nå.

Jeg er superfornøyd med bildene og synes de passer perfekt inn i stuen! Dette er forresten ikke reklame, men jeg vil likevel anbefale å sjekke ut hjemmesiden til Cecilia her, da hun gjør så mye spennende og annerledes. Jeg personlig synes også at det er vanskelig å finne ut av hva jeg faktisk liker av kunst. Derfor er det lurt å se litt verk av forskjellige kunstnere før man bestemmer seg for å investere i noe. På Instagram heter hun @artofoslo

I kveld kommer ukens spalte med spørsmål og svar. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg