NY BIL!

Etter at vi flyttet ut av Oslo kjente vi fort et behov for to biler. Ulrik og jeg har klart oss fint med bare en bil sammen siden vi ble samboere, men til nå har vi jo bare bodd på Uranienborg og Vinderen i Oslo. Derfor blir ting litt annerledes fremover. For det første er avstandene større her ute, kollektivtilbudet er mindre og ikke minst så ønsker jeg å ha en bil tilgjengelig når Ulrik er på jobb og jeg er alene med Severin. Jeg klager forresten ikke på kollektivtilbudet i Asker. Ikke misforstå! Det går både buss og båt fra Vollen til Oslo, men tilbudet er naturligvis “dårligere” enn hva det er sentralt i Oslo.

Bilen vi har kjøpt er en BWM i3s (elbil), som i hovedsak skal være “pendlerbilen” til Ulrik. Han skal kjøre denne til og fra jobb og vi skal bruke den mest mulig til og fra Oslo. Jeg synes den er superkul og fordelen er at den er mye billigere i drift, enklere å parkere og mer miljøvennlig enn konebilen “min”, som Ulrik nå kaller den. Hehe! Ulrik vil nemlig at Severin og jeg skal kjøre den tryggeste bilen her hjemme 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg