EN EKTE BESTEVENNINNEDRØM

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har fått spørsmål om dette hver dag flere ganger om dagen helt siden Bloggerne sesong 8 startet på skjermen.. Ja, det er Pia alle spør om. Min aller beste venninne som var med oss på båttur sammen med sin mann, Kristian i episode 2. I den episoden og i boken min kommer det frem at de også er i en prøverørsprosess samtidig som Ulrik og meg. Ganske tilfeldig, rart, trist og fint på samme tid. For Pia og jeg har som dere skjønner hatt mye støtte i hverandre gjennom hver vår prosess, men det har også vært vanskelig å kjenne på misunnelsen når den ene lykkes. Jeg vil ikke gå så mye mer inn på disse følelsene nå, for det gjør jeg jo i boken.

Så over til spørsmålet alle stiller.. Hvordan går det med Pia? Jo, det skal jeg fortelle dere. PIA ER GRAVID og venter et lite ivf-mirakel sammen med Kristian bare noen måneder etter at Severin kommer til verden! Det betyr at Pia og jeg får bestevenninnedrømmen vår oppfylt om å trille sammen. Jeg er sååååå glad og lykkelig på hennes og våre vegne. Dette er nesten for godt til å være sant, igjen. Akkurat slik jeg følte det da jeg selv ble gravid. Fy, søren så heldige vi er!!

P.s. Jeg anbefaler å sjekke hvordan Pia og Kristian gikk ut med graviditeten på Instagram @pialoken 🙂

You and me, besti <3 <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg