ET GJESTEINNLEGG FRA ET VAKKERT PAR

Reklame for egen bok

20.10.2017

Hei Julianne. Jeg vil bare takke deg for rådet jeg fikk om å være åpen og ærlig med familie og kollegaer. Jeg og min kjære begynte prosessen nå i september, og vært på egguttak i dag. Bloggen din, og ordene dine treffer meg mitt i hjertet! Tusen takk for at du er så åpen og ærlig om dette temaet, det har hjulpet meg og jeg vet at det hjelper veldig mange andre også. Ha en fortsatt fin kveld.”

05.05.2018

Hei, nå har jeg lest boken din – Og jeg vil bare si tusen takk! Den kommer til å være til hjelp for meg og min kjære når vi snart går inn i vårt andre forsøk. Jeg er evig takknemlig for at du og Ulrik setter et lys på det å være ufrivillig barnløse.

Vi er et par som så mange andre som har en drøm om å bli en familie, med barn. Jeg har alltid sett for meg at jeg skulle bli mamma. I en alder av 21 år fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få barn. Jeg ble knust.

Jeg følte at hele verden min raste, men fra det tidspunktet bestemte jeg meg for å være åpen om å være ufrivillig barnløs. Dette gjorde jeg fordi at min hverdag skulle bli lettere, både i arbeidslivet og privatlivet. Fra dag én har min samboer vært min klippe. Han har holdt ut med tårer, sinne og frustrasjon. Vi har begynt vår vanskeligste reise hittil.

Vi er evig takknemlige for at dere har valgt å være åpen om dette temaet både på bloggen og i boken du har skrevet. Vi kjenner oss veldig igjen i det du skriver i boken, Drømmen om en baby. Alle de spørsmålene som dukker opp og alle følelsene. Man føler at livet blir satt litt på vent mens man lever i denne bobla. Vi synes at boken din er til stor hjelp for oss som er ufrivillig barnløse, nettopp fordi den beskriver alle de følelsene, spørsmålene og tankene vi sitter med som prøvere. Jeg personlig kjenner meg veldig igjen i alt du skriver i boken, fra start til slutt.

Tusen takk!

Mona Bakke Nyseter

Du kan bestille boken hjem her eller på E-bok her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg