BURSDAGSDATE PÅ TAKTERRASSEN

Reklame// Visionspas.no

Etter flere uker med flytting og mas var det deilig å bare lene seg tilbake og ta livet helt med ro. Derfor ble bursdagen min avsluttet med verdens koseligste date i vårt nye spabad i går kveld. Jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å slappe av på med min kjære, og er veldig glad for at vi har skaffet oss dette fantastiske massasjebadet på takterrassen. Tro meg når jeg sier at det kommer til å blir godt brukt fremover..

Ulrik og jeg hadde en enklere plast variant (les: billig variant) av “jacuzzi” da vi bodde på Vinderen. Problemet var at det var veldig styrete å holde rent og at det krevde mye tid for vasking, skrubbing og bytting av vann før nesten hvert bad. Slitsomt? Eh, ja. Fordelen med vårt nye spabad er at det har bra pumpe/rensesystem og gode filter. Det eneste vi trenger å gjøre for å holde vannet rent er å tilsette kjemikalier. Vannet skal kun byttes 3 ganger i året.

Til info: Det finnes ekstremt mange useriøse aktører av spabad/jacuzzier i Norge. Jeg vil derfor råde deg til å høre på noen med erfaring før du investerer i utendørs spaprodukter som dette. Det på grunn av både renhold og ikke minst kvalitet. Ulrik og jeg har endelig funnet en profesjonell forhandler som tilbyr amerikansk produserte spa og swimspa med fabrikker i USA, og som har vært prisvinnende, markedsledende og innovative ledere i over 40 år i spa og basseng bransjen. Du kan altså stole på oss 🙂 🙂

Med rabattkoden “pilotfrue” får du hele 25% rabatt på spabad HER ♥ Har du noen spørsmål om spabadet? Send mail til [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg