MIN SISTE BURSDAG FØR JEG BLIR MAMMA

Annonse// annonselenker Nelly

Fotograf Marian Jade

Det er rart å tenke på at dette er min siste bursdag før jeg blir mamma. Ikke fordi bursdag er så stort for meg. Det har det faktisk ikke vært etter at jeg fylte 18, men fordi den nye hverdagen nærmer seg. Tenk at jeg rakk å finne drømmemannen, gifte meg med han, få barn og hus som 28-åring! Det får meg virkelig til å føle meg heldig. Og tenk når jeg fyller 30, da har jeg en toåring i hus. Det er jo bare gøy å bli eldre når jeg tenker sånn, heldigvis <3

Når Severin kommer er livet virkelig komplett. Jeg vet det er “min” dag i dag, men jeg klarer ikke fokusere på så mye annet enn han som sparker og herjer i magen min mens jeg skriver. Severin er i tankene mine hele tiden og det er kanskje ikke så rart. Jeg gleder meg enormt mye til vi skal feire barnebursdager i årene fremover. DET blir stas det. Da får virkelig bursdager en ny mening i denne familien.

Dagen i dag startet forresten med et hyggelig besøk av min mamma som var her med blomster, og et gavedryss fra både Ulrik, Stella og Ramp. Jeg har lagt ut en story på Instagram av gavene jeg fikk og de nydelige kortene –> @pilotfrue på Instagram

I kveld skal Ulrik og jeg feire med taco og date i jacuzzien. Han spurte om jeg ville ut og spise, men jeg vil aller helst bare være hjemme. Jeg koser meg så mye i det nye huset om dagen at det skal mye til for å få meg ut, med mindre du har et godt kamera og tid til å hjelpe meg med bilder. Hehe!

Fotograf Marian JadeFotograf Marian Jade

(annonselenker) Skjorte HER/ Kimono HER/ Bukse HER/ Sko HER/  Belte Valentino

God helg, til deg som leser ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg