TO MÅNEDER IGJEN!

I dag er det nøyaktig to måneder igjen til termindatoen som er 24. juni. Herlighet, så fort tiden har gått! Selv om jeg bare gleder meg mer og mer til å få møte den fantastiske gutten vår, er det nesten litt trist at svangerskapet beveger seg mot slutten fordi jeg elsker å være gravid. Når det er sagt så ser jeg frem til å begynne ordentlig med treningen igjen og til å bli kvitt alt vannet i kroppen siden føttene mine hindrer meg i mye om dagen. Men jeg vet også at jeg kommer til å savne den fine kulen på magen som Ulrik og jeg har kjempet så lenge for ♥

Kveldens episode av Bloggerne er veldig spesiell for Ulrik og meg. Der vises reaksjonen vår av den uventede positive graviditetstesten som ble til lille Severin. Jeg får tårer i øynene av scenen hvor jeg overrasker Ulrik. Et øyeblikk jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve så nøye han fulgte med på hele prosessen. Men som dere vet så kom graviditeten like overraskende på meg som på Ulrik siden den skjedde naturlig mens vi ventet på å komme i gang med vårt femte prøverørsforsøk. Mange har allerede sett episoden på Sumo, men dere som ikke har Sumo kan se episoden på tv2 klokken 21:30 i kveld.

Tenk, om to måneder er livet mitt helt annerledes! En ny hverdag venter og jeg er utrolig spent på alt den innebærer. Heldigvis begynner huset vårt å ligne på et ordentlig hjem, og rommet til Severin er nesten klart. Det blir stas å invitere dere på en housetour om litt. Jeg har nemlig fått en del hyggelige forespørsler om akkurat det.

I morgen skal vi forresten på fødselsforberedende hos jordmor. Jeg har som sagt ikke tenkt så mye på fødselen ennå, men sitter nok med mange nye tanker etter morgendagen som jeg vil lufte med dere..

Småbarnslivet, here we come!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg