JEG HAR MYE Å TAKKE HAM FOR

Det var desverre flere som tolket kortet fra Ulrik til meg feil, og da tenker jeg spesielt på denne setningen: “I dag som alle andre dager i vårt liv er det din dag“. Jeg kan forstå at den kan misforstås, men det er bare slik ekte gentlemenn som Ulrik sier og han mente det kun godt med et glimt av humor. Selvfølgelig handler det like mye om Ulrik her hjemme som om meg. Jeg bruker min tid på å gjøre han lykkelig, mens han bruker sin tid på å gjøre meg lykkelig. Vi setter hverandre høyere enn noe annet og nettopp derfor kan vi både si og skrive slik om kjærligheten vår.

Jeg har mye å takke Ulrik for. Bloggen, boken og viktigst av alt min voksende mage. Det hadde ikke vært noen “Pilotfrue” uten Ulrik. Hans åpenhet og bidrag til alt jeg jobber med er enestående. Jeg er avhengig av Ulrik. Han er mitt liv og mitt alt. Nå vil kanskje noen misforstå meg med mine sterke ord også, men jeg sier de bare fordi jeg elsker han og fordi jeg tør å vise hele verden hvor mye Ulrik betyr for meg. Hver dag i mitt liv er han viktigst.

Snart vil livet til både Ulrik og meg handle mest om lille Severin, som jeg føler at Ulrik har gitt meg i gave. Livets beste gave. For det hadde jo ikke blitt noen Severin uten Ulrik, og jeg er derfor evig takknemlig for at han har stått ved min side hele den humpete veien ♥

Foto: Anette Marie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg