BOKSIGNERINGER NESTE!

Reklame for egen bok

Som sagt fikk jeg en nydelig gave fra Ulrik på boklanseringen som jeg ikke forventet i det hele tatt. Gaven var en helt spesiell fyllpenn fra Ingrid Bergman special edition (La Donna) som jeg skal brukte på boklaseringen og skal bruke videre på to boksigneringer på Nordli allerede denne uken. Ulrik sa det så fint: “Enhver forfatter med respekt for seg selv har en ordentlig signeringspenn“. Jeg er sååå enig og sååå takknemlig!

Pennen har detaljer i ekte gull og er kjøpt på David Andersen i Bogstadveien. Den skal visstnok forme seg etter meg og var utrolig god å skrive med så fort jeg ble vant med den. Jeg skrev bokstavelig talt så blekket sprutet på lanseringsfesten, for på to timer var den faktisk tom for blekk. Det å skrive en penn tom for blekk på så kort tid hadde jeg aldri trodd jeg skulle få oppleve i min verden hvor det meste skjer fra et tastatur. Ikke rart jeg hadde vondt i hånda etter den kvelden.. Hehe!

Lørdag 21. april har jeg boksignering på Nordli Asker Trekanten klokken 13:00 og Nordli Gamle Sandvika klokken 15:00. Jeg håper inderlig at jeg treffer DEG ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg