EN VELLYKKET BOKLANSERING

Reklame for egen bok, Bar ISM, Kreativ Catering, Ballongbuketten.no og Inglot

Endelig fikk jeg satt meg ned med alle de herlige bildene fra boklanseringen på mandag. Herlighet, så heldig Ulrik og jeg er som har så mange fantastiske venner og familie rundt oss. Festen ble holdt på Bar ISM som er en utrolig fresh coctailbar i Stortingsgata 12 jeg virkelig anbefaler for deg som er ute etter det lille ekstra. Lokalet var helt perfekt til eventer som dette og akkurat passe stort til mine nesten 100 gjester. Barmenyen for kvelden var satt sammen av dyktige Chris Grøtvedt –> @chrisgrotvedt på Instagram.

Den fantastiske ballongveggen er sponset av de flinkeste jentene jeg kjenner innen ballongdekor i Norge fra ballongbuketten.no. Altså, hvor fin var den ikke? I mine øyne var den for fin til å forlate da festen var over. Til Ulrik sin store frustrasjon står den nå i stuen. Hehe! Jeg ser ikke problemet.

De søte og GODE kakene er selvfølgelig bakt av min gode, snille og kule venninne og kollega, Anne Brith –> @annebrith.no på Instagram. Her er et bildedryss fra lanseringsfesten ♥

I lokalet var to nydelige jenter fra Inglot på plass for å passe på at gjestene mine følte seg vel hele kvelden. De aller fleste var innom sminkestasjonene deres for en liten oppfriskning i ansiktet. Og ja, både jentene og guttene.. Jeg var innom selv for pudder og leppestift, og Ulrik var innom for litt solpudder, så jeg. Personlig er jeg veldig glad i sminken fra Inglot og kjøper meg ofte nye leppestifter i butikken deres på Arkaden siden jeg elsker fargeutvalget deres og føler jeg får mye for pengene. Dessuten sitter produktene skikkelig godt.

Fingermaten som ble servert var sponset av Kreativ Catering. Jeg fikk masse skryt for maten fra gjestene og synes den smakte helt himmelsk selv. I tillegg var den tilberedet og fremstilt utrolig elegant og lekkert. Jeg ble rett og slett imponert over hvor flott det så ut og hvor digg det smakte. Det er ingen tvil om hvor jeg skal bestille fingermat til neste event, for å si det sånn. Mmm! Den passet visstnok også perfekt til festlig drikke.

Jeg skal innrømme at jeg var veldig spent på oppmøte i forkant av denne kvelden til tross for at det var en mandag. Heldigvis kom det mange fler enn ventet som gjorde festen og starten på uken helt amazing for både Ulrik og meg. Jeg er utrolig fornøyd med at lanseringen ble så vellykket og samtidig glad for at den nå er overstått. Det tar på å arrangere fest, være kveldens midtpunkt, stå oppreist i flere timer sammenhengende i pensko og skrive over 50 personlige hilsner på rappen i tredje trimester. MEN jeg skulle gjort det igjen, for dette var virkelig en drømmedag for meg som forfatter. Ja, jeg er forfatter og det føles helt sykt!

Nazneen (redaktøren i Aschehoug) holdt en veldig rørende tale til meg, etterfulgt av et bokbad med både Ulrik og meg hvor vi ble stilt en masse spørsmål rundt åpenheten, prosessen og skrivingen. Deretter sa jeg noen ord også hadde Ulrik en liten tale til slutt. Jeg fikk forresten en sinnsykt fin og omteksom gave på scenen fra Ulrik som jeg fikk god bruk for samme kveld og kommer til å få god bruk for i tiden fremover. Faktisk allerede til lørdag! Jeg skal fortelle dere mer om denne gaven i morgen..

Tone Solberg som skrev denne boken sammen med meg kunne dessverre ikke komme på lanseringsfesten. Men hun, Nazneen og jeg skal feire med en bedre lunsj sammen senere 🙂

Til slutt var det boksalg- og signering. Det var både rart, stort og gøy på en gang.

Fotograf: Marian Jade

Kjolen min er kjøpt på Undorn. En ny lyseblå favoritt som ble tilpasset den store og fine magen min av de flinke jentene som jobber på Undorn i Hegdehaugsveien 27. Det var der Ulrik og jeg fikk laget alle klærne til bryllupet vårt, for de av dere som husker det ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg