TAKK OG PRIS FOR FLYTTESERVICE AS!

Annonse

Etter tre dager borte fra bloggen er det på høy tid med en hilsen fra Vollen i vårt nye hjem. Jeg har aldri før tatt meg så mange dager fri fra oppdateringer her inne, men denne gangen var det helt nødvendig. Formen min er fin, men jeg sliter med både verkende føtter og vond rygg. Uken som har gått har virkelig tatt på. Jeg kjenner meg fortsatt sliten, men nå begynner endelig energien å komme tilbake. Det er ikke bare bare å flytte og i hvertfall ikke nå som jeg er gravid. Takk og pris for Flytteservice AS. Jeg vet ikke hva vi skulle gjort uten de flinke og effektive guttene som hjalp oss hele torsdag denne uken..

Jeg skal innrømme at jeg grudde meg litt i forkant av flyttedagen fordi jeg forbinder flytting kun med rot og kaos. Heldigvis gjorde de hyggelige gutta fra Flytteservice AS opplevelsen positiv. De var så nøye med tingene våre og så raske til å jobbe at jeg ble mektig imponert. Det var flere skap vi hadde glemt å tømme blant annet som de tømte og pakket trygt ned i esker. Det var også flere lamper og møbler vi ikke hadde pakket inn som de pakket i beskyttende plast og tepper, helt uten spørsmål og med smil om munnen. Dette var skikkelig proft!

Min oppgave var å fortelle hvor alt skulle bæres og dokumentere dagen. Hehe! En enkel jobb med så seriøse og snille folk rundt meg. Jeg håper ikke at vi skal flytte igjen siden vi har funnet drømmehuset, men jeg anbefaler virkelig Flytteservice.no til deg eller noen du kjenner som har flytteplaner 🙂

Kort fortalt:

Flytteservice AS er et flyttebyrå lokalisert i Oslo og Sandvika som har mer enn 20 års erfaring med flytting for private og bedrifter.

Deres spesialitet er flytting i Asker, Bærum og Oslo, men de gjennomfører alle typer oppdrag i Akershus og Norge forøvrig.

Flytteservice AS er trygge å bruke, jobber effektivt og har hyggelig medarbeidere.

TILBUD: Nå får du 150 kroner i rabatt på flytteoppdrag per time om du bestiller flyttehjelp HER!

Du kan følge Flytteservice AS på Facebook her!

Håper du har hatt en fin helg! Det er godt å være tilbake igjen. Jeg har savnet dere alle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg