EN GOD FØLELSE

Reklame for egen bok

Hei, dere! Det er med god følelse at jeg står her med boken i hånden for første gang. I denne sammenheng vil jeg informere dere om at den nå er ute i butikk. Mange spør meg om hvilke bokhandlere som har tatt inn boken og svaret på det er alle, men det er ulikt hvor mange de forskjellige butikkene har inne..

Bestevenninnen min Pia (som dere ble litt kjent med i Bloggerne i gårsdagens episode) fikk boken levert på døren av meg personlig i går kveld. Pia og jeg har som dere skjønner hatt mye trøst i hverandre de to siste årene. Jeg har så mye å takke Pia for og er utrolig glad for å kunne være her for henne tilbake. Det er ingen som har forstått meg bedre enn Pia gjennom hele prøverørprosessen, og jeg vet at hun føler det samme.

På morgenen i dag våknet jeg til denne meldingen fra Pia: “God morgen, besti <3 Jeg leste over halve boken i går før jeg la meg og jeg er SÅÅ stolt av deg! Jeg tror at denne boken vil hjelpe og inspirere andre til å kjempe videre.

Tenk at du har skrevet en bok om et så viktig tema! Tar av meg hatten for deg. Virkelig <3

I boken deler jeg mer om vennskapet vårt og den vonde misunnelsen vi har kjent på ovenfor hverandre. Bestevenninnedrømmen vår var og er fortsatt å trille sammen..

Du kan forresten bestille boken hjem her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg