EN UKE FOR TILBAKEMELDINGER

Dette er virkelig uken for tilbakemeldinger og jeg er så rørt av alle fine ord jeg har fått de siste dagene. Meningen med å være med i Bloggerne var som sagt å få vise den virkelige meg og det føler jeg heldigvis at produksjonen har klart å få frem. Det er flere som allerede føler seg nærere meg og oss etter bare en episode og det gjør meg veldig glad.

Jeg var redd for at jeg ikke skulle få høre hva du som følger synes om Ulrik og meg på skjermen siden jeg har sluttet å lese i forumer på nett, slettet Jodel og stengt kommentarfeltet her på bloggen. Men det viser seg at Snapchat (pilotfrue), Instagram @pilotfrue og facebooksiden min holder lenge for denne type kommunikasjon. Så tusen takk for at dere skriver til meg!

Her er noen bilder fra kveldens episode som starter klokken 21:30 på tv2 Livsstil. Håper du skal se på!

Og, ja.. Du ser extensionet mitt på det siste bildet. Men jeg synes det er fint for det. Det minner meg om en vanskelig periode, men også en tid som gjorde forholdet til Ulrik og meg så sterkt som det er i dag <3

Apropos tilbakemeldinger.. Jeg har også fått de første tilbakemeldingene på boken min denne uken og det føles helt fantastisk at den allerede har vært til hjelp for andre par som fortsatt prøver. Det var målet og meningen med hele prosjektet.

Igjen.. Tusen tusen takk til alle som har skrevet til meg på Facebook, Snapchat og Instagram angående Bloggerne og boken. Jeg holder på å “jobbe” meg gjennom meldingene og håper dere forstår at det har hopet seg opp etter påskeferien.

Klemmer fra meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg