TIDSFORDRIV PÅ FJELLET

Annonse// MIN

Jeg som er gravid denne påsken har egentlig ikke så mye å gjøre på fjellet annet enn å slappe av, spille spill og kose meg med appen MIN, som jeg fortalte dere om for et par dager siden. Mens de andre er i bakken blir jeg hjemme i leiligheten med mamma og niesen min. Jeg vet det er mange gravide som er mer aktive enn meg og muligens tenker at jeg overdriver. Jordmor sa at jeg ikke skulle være redd for å stå på ski, men jeg tar ikke sjansen i tilfelle jeg skulle være uheldig å falle på magen. Jeg har mer enn nok med å holde meg på beina frem og tilbake til butikken i moon boots, og slalomskia kan fint vente på meg til neste sesong..

Etter noen dager hvor jeg har vekslet mellom godstolen inne i leiligheten og lenestolen i solveggen på terassen, har jeg funnet masse nytt og hyggelig lesestoff til påsken i appen MIN på telefonen. Det jeg liker så godt ved denne appen er at den er helt uten reklame og at jeg kan velge mellom artikler fra Norges største magasiner innen interiør, livsstil, trening, mat og ukeblader.

Her på fjellet i påsken går det mye i påskestoff som påskenøtter og all mulig inspirasjon til pynt av bord og andre påsketradisjoner. Niesen min synes også det var flere morsomme artikler der som ga oss nye ideer til maling av påskeegg blant annet 🙂

Det som er så kjekt er at innholdet i appen skreddersys etter mine interesser slik at jeg ikke trenger å betale for innhold jeg ikke er interessert i, og at jeg hele tiden kan legge til interesser eller fjerne interesser etter hva som passer meg.

Appen MIN er forresten en abonnoment-tjeneste som løper og går. De første 30 dagene er gratis, deretter koster abonnomentet 99 kroner i måneden og er bare sååå verdt det. Om du har et abonnoment på noen av Egmont sine produkter fra før er prisen bare 79 kroner i måneden. Du finner mer informasjon om kjøpsbetingelsene her.

–> Du må forresten være 18 år eller inneha samtykke av foresatte for å få tilgang til tjenesten. Det er ingen bindingstid, så du kan enkelt si opp på «Min side», noe som er greit å vite for deg som har lyst til å prøve 30 dager gratis før du bestemmer deg.

Last ned appen til Ios her

Last ned appen til Android her

Ønsker dere en fortsatt fin langfredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg