NYTT HUS OG NYTT INTERIØR

Annonse// MIN

Som dere vet er vi i full gang med maling og planlegging av rommene i det nye huset vårt. Selve flyttebilen kommer ikke før 5. april, men vi har allerede fått en del leveringer av nye møbler og tekstiler som jeg gleder meg til å vise dere.

Jeg synes hele flytteprosessen er kjempegøy, men det å innrede et nytt hus er mer krevende enn jeg hadde trodd siden det er så mye fint å velge i. Problemet er vel egentlig at jeg liker mange forskjellige stiler, og derfor trenger jeg litt hjelp til å sette sammen stoffer og farger underveis for å få det uttrykket og den atmosfæren jeg ønsker. I løpet av den siste måneden har jeg derfor blitt helt avhengig av appen MIN på telefonen, hvor man kan lese artikler fra Norges største magasiner innen interiør, livsstil, trening, mat og ukeblader helt uten reklame. Her går det som dere skjønner mest i interiør til huset om dagen, og det som er så kjekt er at innholdet i appen skreddersys etter mine interesser slik at jeg ikke trenger å betale for innhold jeg ikke er interessert i.

Appen MIN er forresten en abonnoment-tjeneste som løper og går. De første 30 dagene er gratis, deretter koster abonnomentet 99 kroner i måneden og er bare sååå verdt det. Om du har et abonnoment på noen av Egmont sine produkter fra før er prisen bare 79 kroner i måneden. Du finner mer informasjon om kjøpsbetingelsene her.

–> Du må forresten være 18 år eller inneha samtykke av foresatte for å få tilgang til tjenesten. Det er ingen bindingstid, så du kan enkelt si opp på «Min side», noe som er greit å vite for deg som har lyst til å prøve 30 dager gratis før du bestemmer deg.

Last ned appen til Ios her

Last ned appen til Android her

Ulrik og jeg var en siste tur i huset i dag for å ta i mot jacuzzi og hagebord før vi tar påskeferie. I morgen tidlig går turen til fjells og planen videre i påsken er bare å kose meg i solveggen og finne masse inspirasjon til stuen, kjøkkenet og soverommet i appen MIN. I og med at stuen og kjøkkenet har mørke fliser på gulvene er jeg ute etter farger og materialer som kan gjøre det lunere, men samtidig vil jeg beholde det røffe og minimalistiske preget i huset. Jeg leste blant annet en skikkelig inspirerende artikkel i rom123 i går kveld om det å skille kjøkkenet i forskjellige soner. Det var også en bra artikkel om soner i stuen som jeg skal lese.

På soverommet til Ulrik og meg ser jeg for meg fargene grått, grønt, gult, sort og brunt. Jeg har kjøpt en brun treseng i mangotre blant annet og et veldig fresht sengesett, men jeg mangler litt pynteputer og diverse som er vanskelig å bestemme seg for. Jeg skal sette meg ned med listen over 30 smarte tips og triks til soverommet før jeg bestiller noe mer nå, siden jeg ikke vil gjøre noen bomkjøp. Denne artikkelen ligger også ute på appen MIN i magasinet rom123.

Ellers gleder jeg meg veldig til snøen smelter på både takterrassen og i hagen vår slik at vi kan begynne med planting og planlegging av uteområdene. Jeg ser det er masse gode tips i Hageliv blant annet, som er et annet magasin du finner i appen MIN.

Bildet under er tatt av forrige eier i fjor sommer..

Nei, nå er det påskeferie neste.. Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg