UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvordan har du det om dagen?

– Jeg har det veldig bra. Men akkurat i dag kjenner jeg meg litt trøtt og sliten etter all nedpakkingen. Det tar på å flytte, men det er jo veldig gøy også. Derfor sliter jeg med å ta pauser mens jeg holder på. Jeg elsker å rydde, organisere og kaste. Det er liksom min greie.

Når tar dere påskeferie?

– Vi tar en liten påskeferie fra onsdag denne uken. Planen er Geilo og der blir vi til søndag ettermiddag med familien.

Har dere lagt noen ferieplaner til sommeren?

– I og med at jeg har termin 24. juni, så har vi ikke lagt noe store planer denne sommeren. Dessuten kjøpte vi drømmebåten vår i fjor og derfor har vi verken lyst eller samvittighet til å reise fra den når det endelig blir båtsesong her i Norge.                     

Hvordan er livet uten kommentarfelt?

– Fantastisk. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke lukket kommentarfeltet tidligere. Det er mye hyggeligere å skrive med dere som leser privat på facebooksiden min og på Snapchat 🙂

Hvor mange timer har du hatt hos jordmor?

– Jeg har vært hos jordmor to ganger nå. En gang med og en gang uten Ulrik. Neste time er i april. Da har jordmoren min satt av en hel klokketime til fødselsforberedende for både Ulrik og meg. Jeg har som sagt meldt oss på kurs i tillegg, men det er ikke før nærmere fødsel.

Hva er det beste med å være gift med en pilot?

– Lønnen, billige flybilletter og egentiden jeg får når Ulrik er på stopp.

Får Ulrik noen fordeler ved å være gift med en blogger?

– Vi får de største fordelene av bloggen sammen egentlig. Nå som vi har kjøpt oss hus er det superkjekt med “gratis” møbler, interiør og diverse. I tillegg får vi det meste av utstyr “gratis” til lille Severin, som jo er en stor utgift vi er heldige å slippe. Når det gjelder fordeler som Ulrik får alene så fikser han seg avtaler selv uavhegig av meg. Han er jo blitt en egen nettprofil med sine egne følgere –> @mrulriknygaard

Har du noen gang vurdert å ta silikon i puppene?

– Nei, det har jeg aldri hatt lyst til fordi jeg alltid har vært fornøyd med min naturlige størrelse. Når det er sagt så kan det tenkes at jeg ønsker å gjøre noe med de etter at jeg er ferdig med barn, men det er vel mest fordi jeg ser for meg at de blir for store, for tunge og sannsynligvis ikke like “spretne” som jeg vil ha de.

Bildet er fra pressedagen med Bloggerne sesong 8

Kan du nevne et klesplagg du synes er harry?

– Jeg kommer ikke på et bestemt klesplagg, men solbriller på hodet som accessorize er jeg ikke fan av. Jeg gikk alltid med det da jeg var fjortiss og følte meg skikkelig kul med det. Det er forresten helt ok på stranda eller i andre settinger hvor det er praktisk der og da og kanskje hører mer hjemme, men det er ikke veldig fint på shopping i byen eller på lunsj, etter min mening.

Har du alltid vært glad i hunder?

– Jeg har alltid vært glad i dyr generelt. Da jeg var liten drømte jeg om å flytte på en bondegård, men min største bekymring var at mamma ikke ville komme på besøk siden hun aldri har vært begeistret for firebeinte skapninger. Hehe! I dag hadde jeg ikke flyttet på en bondegård (med dyr) om jeg fikk betalt for det en gang, men jeg ELSKER hunder.

Vil du at Severin skal begynne med en bestemt sport?

– Han skal få velge hobbyene sine selv, men minst en av fritidsaktivitetene må være fysiske som foreksempel fotball eller svømming. Alle barn og voksne har godt av regelmessig fysisk aktivitet.

Har dere opprettet sparekonto til Severin?

– Nei, men den skal opprettes når han blir født. Ulrik fåreslo at vi begge skal sette inn minst 1000 kroner i måneden hver frem til han blir 18. Jeg digger forslaget!

Skal dere ha innflyttingsfest i det nye huset?

– Vi skal ha innflyttingsfest før eller siden, både med familie og med venner. Jeg ser for meg at familiefesten arrangeres i sommer en gang og vennefesten på sensommeren/til høsten når folk er tilbake fra ferie. Dere finner bilder fra vår forrige sommerfest her.

Kunne du tenke deg å være med på Farmen?

– Overhodet ikke. Jeg trives for godt i år 2018 med min egen hverdag på internett. Dessuten hater jeg både kroppsarbeid, håndarbeid og matlaging. Hehe! Eller, jeg hater ikke matlaging da, men jeg synes enkelte retter er vanskelige nok på vårt moderne kjøkken.

Får vi se noen i familien din eller noen av vennene dine i sesong 8 av Bloggerne?

– Dere får møte og bli litt bedre kjent med min beste venninne, Pia <3

Hvis du måtte delta i et realityprogram utenom Bloggerne, hvilket ville du valgt?

– Keeping up with the Kardashians?

Bildet er fra pressedagen med Bloggerne sesong 8

Still gjerne spørsmål til neste uke allerede nå på innboks her eller på Snapchat –> pilotfrue

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg