FØRSTE INNLEGG FRA NYTT HUS

Nå ligger jeg rett ut på sofaen og hviler ryggen i det nye huset vårt. Severin sparker, Ulrik prater i telefon etter telefon og Ramp snuser rundt for å gjøre seg kjent..

Dagen i dag har gått i ett med presse til Bloggerne sesong 8 på Tv2 i Bjørvika. I tillegg har vi fikset ting og tang til det nye huset. Jeg skjønner ikke hvor timene blir av for tiden egentlig, men de blir i hvertfall godt utnyttet.

Snart kommer min beste venninne, Pia og Kristian på besøk. De blir våre første gjester utenom mamma så det er jo superstas! Vi flytter som sagt ikke inn før 5. april, men kommer til å være her mye for å ta i mot møbler, fikse anlegg, ta mål, sørge for at riktig farge blir malt i riktig rom og så videre.

På bildene under ser dere litt av den fantastiske utsikten vi er så heldige å få nyte fremover. Herlighet, som jeg ser frem til vår nye hverdag her i Vollen, og ikke minst til sommeren! Håper du som leser har hatt en fin uke så langt. Nå må jeg komme meg opp av sofaen og dekke på litt her før gjestene kommer, men først vil jeg bare ønske dere velkommen til oss <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg