STILLE FØR STORMEN

Annonse// annonselenker Nelly

For en fin fredag dette har vært og for en fin uke jeg har hatt.. Jeg har gjort nesten alt jeg skulle denne uken. Det eneste som gjenstår er å samle bilag til regnskapsfører. En oppgave jeg virkelig hater å gjøre og vanligvis utsetter til det haster, men som selvfølgelig må gjøres ordentlig. Hver andre måned samler jeg nemlig det jeg har hatt av utgifter til taxi, mat, telefon og annet i jobbsammenheng. I tillegg skriver jeg ned alt jeg har fått “gratis” av behandlinger og produkter fra sponsorene mine fordi det skal dokumenteres og skattes av. Denne lille delen av jobben min må være det eneste som faktisk er kjedelig..

Helgen som nå er i gang skal jeg bruke til å lade batteriene og dette regnskapet. Ulrik kom akkurat hjem. Eller, han var hjemme i 10 minutter også dro han på båtmessen. Hehe! Men han kommer snart hjem igjen og vi skal bare kose oss sammen i kveld. Det føles som om det er stille før stormen siden jeg ikke har noen avtaler i morgen eller søndag. For neste uke er det virkelig mye som skjer. Takk og lov for at jeg er i form igjen og at gravidplagene er såpass milde og få. Jeg kjenner det som sagt litt nederst i ryggen om dagen, men det er det eneste.

Mandag er det overtakelse av vårt nye hus i Vollen, noe jeg selvfølgelig gleder meg enormt til. Vi har også avtalt befaring i forhold til garderober og noen leveringer av møbler som vi skal ta i mot. I tillegg må vi bestemme oss for farger og kjøpe maling, slik at vi kan sette i gang malerene våre så fort som overhodet mulig. Planen er å male master bedroom, Severin sitt rom, kontoret, treningsrommet, taket på kjøkkenet på grunn av noen hull etter en taklampe og de to gjesterommene før vi flytter inn 5. april. Det er mulig vi skal male mer etterhvert, men vi må først bo oss litt til og se hvordan det blir med alle de nye møblene og fargekombinasjonene vi (les: jeg) har valgt ut.

Tirsdag er det kontraktsmøte på Eie Vinderen med de nye eierene av rekkehuset vårt. Denne dagen skal vi også gjøre noen store innkjøp til Severin, pluss at vi har en avtale med en kunstner som skal lage hele tre bilder til vårt nye hjem.

Onsdag er det pressedag med Bloggerne og torsdag skal jeg på opptak til noe annet med en venninne her i Oslo.

Mellom avtalene skal huset vårt pakkes ned. Ting må i esker og alt må stå klart til henting før vi tar påskeferie. Sist, men ikke minst så har jeg en lanseringsfest å planlegge.. Skjønner dere hva jeg mener med at det er stille før stormen? Jeg måtte til og med utsette en shoot for en kolleksjon jeg gleder meg til å være med på, fordi jeg ikke rekker å dra til frisøren før etter påske og fordi det var vanskelig å finne tid til flere prosjekter nå som flyttingen må stå i fokus.

Heldigvis er alle avtaler de neste ukene avtaler jeg gleder meg til. Jeg føler meg heldig som har så mye positivt foran meg ♥

(annonselenker) Blazer HER/ Skjorte HER/ Belte lignende HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg