10 RARE FAKTA OM MEG

Annonse// annonselenker Nelly

♥ Jeg hater å pusse tennene i lunket vann. Vannet MÅ være iskaldt. Jeg klarer heller ikke pusse tennene sammen med Ulrik eller sammen med noen andre. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes bare det er skikkelig ekkelt.

♥ Jeg får ikke sove med bare en pute. Jeg må enten ha to puter eller flere puter rundt meg om natten. For tiden sover jeg med sånn “pølsepute” som er helt fantastisk for gravide, i tillegg til to vanlige hodeputer. Ulrik og jeg sover forresten alltid med dobbeldyne. En vane Ulrik har lært meg til å like. I starten av forholdet vårt hatet jeg dobbbeldynen hans, men jeg turte ikke å si ifra, og når jeg først turte så begynte jeg å like det. Hehe!

♥ Jeg foretrekker ikke å planlegge ting. Jobb og avtaler må selvfølgelig planlegges, men om jeg får bestemme tar vi dager, ferier og alt som det kommer.

♥ Jeg er en skikkelig god klarna-kunde og bruker i snitt en time på nettbutikker hver eneste dag. Det er ofte jeg ikke kjøper noe, men jeg elsker likevel å legge ting i handlekurven. Nå for tiden går det i interiør til det nye huset.

♥ Jeg teller med hjelp av fingrene. Det ser kanskje dumt ut, men det bryr jeg meg ikke om.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ Jeg har skrevet 1674 blogginnlegg. Planen er å skrive minst like mange til..

♥ Jeg elsker filmer som handler om kidnapping, menneskehandel og naturkatastrofer. Det høres kanskje sært ut, men jeg synes bare slike filmer er så utrolig spennende. Kanskje fordi det er det jeg frykter mest skal skje rundt noen jeg er glad i.

♥ Jeg blir ukomfortabel rundt gjerrige mennesker. Gjerrighet er ikke annet enn kleint.

♥ Jeg har utrolig dårlig hukommelse. Det er ofte jeg sjekker bloggen hvis noen spør hva jeg gjorde forrige uke eller i en bestemt ferie foreksempel. Takk og lov for denne “dagboken” min på internett.

♥ Jeg blir kvalm og uvell når jeg har dårlig tid. Ulrik elsker derimot å gjøre ting i siste liten og det irriterer meg litt (les: ofte).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) Jakke HER/ Solbriller HER / Skjorte utsolgt/ Belte lignende HER

Her kan dere lese 10 rare fakta til om meg.. Hehe!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg