DAGENS ANTREKK & VINNERENE AV KONKURRANSEN

Reklame for egen bok // sponset klær av Kouture

Hei, dere! I dag er jeg heldigvis mye bedre i formen. Øynene mine renner fortsatt, men det løste jeg enkelt med solbriller.. Dagen har gått i møter, fiksing av negler og planlegging av alt som skal skje fremover. Timeplanen til Ulrik og meg er mildt sagt stappet til uken med masse spennende jobb. Det er gøy når ting er hektisk som nå og jeg gleder meg til alt som skal skje, men det skal bli godt med påskeferie snart og avslapping på fjellet.

Dagens antrekk er jeg forresten helt forelsket i. Kjolen er klassisk og fin, men kan samtidig være sporty om jeg kombinerer den med hvite sneakers. Hele looken gir meg litt Kim Kardashian vibber og jeg bare elsker fargen. Jeg ser for meg at både kjolen og jakken blir en stor favoritt denne våren blant alt jeg eier i gammelrosa. Hehe!

Men over til vinnerene av konkurransen.. Elisabeth Walderhaug og Otilie Martinsen er de to heldige! Gratulerer så mye til dere begge! Send meg en mail på [email protected] for mer info om festen og premien <3 <3

Kjolen og jakken er sponset av Kouture på Arkaden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg