KONKURRANSE: VIL DU KOMME PÅ LANSERINGEN?

Reklame for egen bok

Hei, til deg som leser! Det nærmer seg boklansering og fest. Arrangementet vil være lukket og er i utgangspunktet kun for spesielt inviterte. Men jeg har veldig lyst til å invitere to av leserne mine til denne fine kvelden, og avgjør det hele med en liten konkurranse.. Begge vinnerne får selvfølgelig ha med seg hver sin venn og mottar en hyggelig goodiebag fra meg personlig med en signert bok i blant annet 🙂

KONKURRANSE:

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er å følge meg på facebook her og kommentere et <3 under dette blogginnlegget på Facebook. Gleder meg til å møte to av dere i Oslo 16. april!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg