JEG SØKER VIDEOGRAF

Hei, til deg som leser! Jeg søker en videograf/en jente eller en gutt som liker å filme og redigere film. Det er viktig at du har alt av utstyr som behøves og har mulighet til å møte meg i Asker eller Oslo en gang i uken. Jobben er selvfølgelig betalt og lønnen kan vi diskutere når vi kommer så langt. Føst og fremst trenger jeg at DU sender meg en mail på [email protected] og forteller kort om deg selv 🙂

P.s. Jeg krever ikke at du har relevant utdanning, men det er fint om du kan vise til noe du har laget. Er du student eller “bare” selvlært innen video? Jeg oppfordrer jeg deg til å søke!

Planen er å legge ut flere vlogger fremover.. Hilsen et bustetroll nesten uten sminke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg