ET NYTT OG BEDRE FOKUS

Tusen takk for at du respekterer valget mitt om å sperre kommentarfeltet på bloggen. Jeg har fått så mange hyggelige meldinger siden i går at det er helt rørende. Husk at du som leser fortsatt kan nå meg på facebooksiden min her, enten ved å kommentere under innleggene jeg poster eller ved å sende meg en personlig melding på innboks. For de av dere som synes Facebook er tungvint kan nå meg på Snapchat –> pilotfrue. Jeg svarer som sagt på alle typer spørsmål, hilsner og henvendelser, og har allerede notert meg flere temaer til neste spalte med spørsmål og svar.

Jeg sitter med en veldig god følelse i kroppen etter å ha tatt dette valget for Severin, for Ulrik og for meg selv. Jeg har ikke godt av å bruke 30 minutter til en time hver eneste dag på å lese negative ting om meg selv, slik jeg har holdt på i lang tid. Ingen har godt av det.

Det er en stund siden jeg slettet Jodel fra telefonen, og enda lenger siden jeg ga meg forbud mot å lese om Ulrik og meg i diverse forumer på internett. Jeg vet at det skrives og snakkes negativt, og jeg vet hvor jeg finner all driten. Men jeg har ikke lenger et behov for å lese eller å vite alt. Det er så mye annet jeg heller vil bruke min dyrebare tid på. Blant annet på deg som faktisk vil meg godt og selvfølgelig på min kjære familie.

Nå ser jeg frem til et nytt og bedre fokus. Sannsynligvis vil du som leser merke en mer sprudlende og glad Julianne fremover ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg