PREMIEREDATO FOR BLOGGERNE SESONG 8!

Hei, igjen! Nå kan jeg endelig avsløre premieredatoen for Bloggerne sesong 8.. Mandag 2. april klokken 21:30 kommer første episode på skjermen! Ja, 2. påskedag!

Jeg både gleder og gruer meg til denne sesongen. Det jeg gruer meg til er å se meg selv i helt nye situasjoner på tv, og ikke minst til å se Ulrik og meg sammen helt usensuret. Men jeg vet at produksjonen bak programmet er flinke og at Ulrik og jeg deler en historie som kan være til hjelp for mange.

Det jeg gleder meg til er å bli bedre kjent med de andre bloggerne som er med i denne sesongen. Ulrik og jeg byr som dere skjønner på tiden vår som ufrivillig barnløse, mens de andre byr på både forelskelse, kjærlighetssorg, morsrollen og livet generelt på sosiale medier.

Jeg tror og håper at dere som følger meg fast vil bli enda bedre kjent med både Ulrik og meg gjennom denne innholdsrike sesongen. Det er vanskelig å vise alle sider av seg selv gjennom bare tekst og bilder her på bloggen, mens på Bloggerne viser vi alt.

Skal du se på denne sesongen av Bloggerne?

21 kommentarer
    1. Jeg gleder meg SYKT mye til å se deg og Ulrik på Bloggerne. Det at dere er så åpne om en så privat og sårbar situasjon er beundringsverdig. Jeg digger dere.

    2. Ja, jeg skal se på!
      Ble varm langt inni hjerterota av å se hvor lykkelig dere så ut på siste klippet der😁😘

    3. Herregud. Det skjer så og si aldri at æ kommentere på blogga, men det å følge babydrømmen dokkers har gjort både så vondt og nu altså så godt i hjerterota mi at æ e bare nødt. Det å se den videoen her gjor mæ enda mer glad, og æ glede mæ altså så mye til å følge dokker i bloggerne 💜 gratulere så mye med bebis påvei!

    4. Jeg skal hvertfall se på, og det kun pga dere og Marna, ho e så fin mamma, og morsom…
      . Gleder meg, jobber tilogmed tidlig vakter da, så får sett tv 😍

    5. Du må se en kveld hos kloppen!
      Harald rønneberg forteller om at de hadde prøvd i 10 år før de fikk barn. Litt å tenke på

    6. Hvorfor skal det ALLTID påpekes at andre har det verre hele tiden ?
      Til deg over, godt mulig du prøver å være hyggelig, men for min del så virket den som et stikk mot Julli..

    7. Jeg kommer til å følge med på deg og Marna fordi jeg liker dere. Pleier å se episodene på T-We så jeg kan spole over de som er uinteressante.
      Følger nok litt med på AR og AB pga togkræsj syndromet.

    8. Til deg over her… Herregud! Litt å tenke på fordi at noen har vært prøver i 10 år?? Det sliter på psykisk å ikke bli gravid etter det har gått er år! Hvorfor skal man bestandig finne noen som har det verre?? Det er jo alltids noen som har det verre enn seg selv, uansett hva man gjennomgår! Men man kan ikke hele tiden tenke at noen har det verre enn seg!!
      Skal følge med dere på bloggerne, julianne 😃 Har termin irundt den tiden det begynner, så blir vel å amme mens jeg ser på! Og gådt blir det å vite i nedturene deres at dere endelig har lyktes! 💙

    9. Nå er det vel gjerne sånn at om du brekker et bein, så gjør ikke det mindre vondt om naboen brekker begge beina.
      Vi er også skrudd sammen forskjellig, og takler ting på forskjellige måter. Så å sammenligne seg med andre, eller å påpeke at andre har det verre, er ganske bortkastet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg