NYE LAMPER I HUSET

Annonse // Designbelysning.no

God søndag! Her rydder vi og vasker til den første privatvisningen som er allerede om noen timer. Men før det vil jeg vise dere litt mer av interiøret og fargevalgene i huset, med fokuset på lampene. Det har som sagt kommet en del spørsmål om møbler og diverse de siste dagene, derfor passet det bra med to innlegg som dette..

(sponset lampe) Taklampen på barnerommet ELSKER jeg. Den er av ekte fuglefjær i fargen lysegrå og størrelse 65 cm i diameter og 40 cm i høyden. På det første bildet ser du lampen avskrudd og på det andre bildet ser du lampen helt nært når den står på og lyser. Planen var å male barnerommet i en fin blåtone, men vi kom aldri så langt og nå skal vi jo flytte. Derfor har vi beholdt de rene og hvite veggene og heller fokusert på litt farger i pynt og leker enn så lenge. Dessuten er det sikkert kjekt for de nye eierne å velge farge på rommet selv. Det er jo ikke gitt at de har lyst på et lyseblått “gutterom”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(sponset lampe) Taklampen i gangen mellom alle soverommene er også dødskul. Jeg digger kombinasjonen av sort og gull og synes lampen røffet opp hele rommet. De grå veggene er i farge grå (S7000N) fra Flugger.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(sponset lampe) Lampen ved trappoppgang i andre etasje er også veldig kul. Jeg har fått litt dilla på denne type “spotter” i det siste og er derfor glad for at de også finnes i det nye huset.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(sponset lampe) Taklampen i garderoben har også den kombinasjonen av sort og gull som jeg liker så godt. Jeg har valgt å vise frem lampen avslått for at dere skal få se den bedre på bildet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(sponset lampe) Taklampen over bildet i loftstuen er jeg også veldig fornøyd med. Tidligere hadde vi en lampe med “krystaller” som hang nedover trappoppgangen til loftstuen og tok en del oppmerksomhet fra selve bildet på veggen, noe vi synes var litt trist. Derfor har vi lenge vært på jakt etter en kul spot-lampe som ikke tar plass, men som heller ikke ser kjedelig ut. Fargen på vegger, tak og lister heter bare “svart” fra Flugger. Det er den samme fargen vi har malt gjesterommet i, for de av dere som lurte på det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det fantastiske bildet på veggen er forresten laget av @lassebrurock

Bare spør hvis du lurer på noe mer angående møbler og interiør i kommentarfeltet under. Jeg skal svare deg så godt jeg kan i dag også 🙂

20 kommentarer
    1. Er dette denne babysengen dere kjøpte for lenge siden? Den det var så mye snakk om.. dette er jo bare en simpel seng fra IKEA..

    2. Har fått med at du svarer på kommentarer, i hvert fall på forrige innlegg. Så gøy! Utrolig kjekt å følge deg, spesielt ved huskjøp og salg. Og selvfølgelig det største av alt; graviditeten😊 håper du nyter søndagen! Du er helt nydelig som gravid, og du ser ekstremt lykkelig ut! Det unner jeg deg virkelig å være😘

    3. Elin: Det var Ulrik som hang opp lampen. Jeg har ikke peiling på sånt.. Men dette står på hjemmesiden deres: “Ikke glem å kjøpe et lampeoppheng! Denne lampeskjermen selges uten lampeoppheng da den er designet for å kunne brukes som tak-, bord- og gulvlampe. Alt av tilleggsutstyr finner du under «relaterte produkter» lenger ned på siden.” 🙂

    4. Michelle: Knuteputene selges i barneavdelingen på Kid interiør! Finnes i grå, blå og rosa. De er utgått vare, men er igjen i flere butikker.

    5. Hva mener du med “simpel en fra ikea ” kine ? Makan til sløkket kommentar og ikke minst unødvendig. Om det så er en “simpel en fra ikea” så hva så ? Det er IKKE ditt rom 😉
      Ha respekt for andre så kommer du lengre her i livet 🙂
      Hilsen en normal person,med normal budsjett og en “simpel ikea seng” som mini sover ypperlig i hver natt 😉

    6. Det jeg mener med at sengen er simpel er at om du blar deg litt tilbake i arkivet så var julianne veldig opptatt av at barneutstyret (blant annet sengen) skulle koste mye, være DYRT. Billige gjenstander er hun rett og slett ikke noe for! I mine øyne helt tragisk, da ett spedbarn sover like godt i en IKEA seng som en seng til 10.000 kr fra Jollyroom. Derfor skrev jeg kommentaren. Ps, mitt barn sov også utmerket i en seng fra IKEA da han var liten. Så dette var ikke for å kritisere at noen velger å handle billig, tvert i mot 🙂

    7. Taklampen du hadde i klesboden kan man også få som spotter. Vi har en del av de er hjemme, syns de er superfine også kan de dimmes. Lampa du hadde i loftstua var utrolig kul! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg