LITT OM INTERIØR OG FARGER I STUEN

Annonse // Details Interiør

Det er mange som har spurt om fargekoder, møbler og diverse interiør i huset vårt siden jeg la ut finn-annonsen i går. Derfor tenkte jeg å lage ett par innlegg hvor jeg svarer på alle disse spørsmålene som har kommet. Planen til Ulrik og meg var egentlig å bli boende på Vinderen en god stund til. Men vi hadde lyst på en forandring og derfor bestemte vi oss nylig for å fornye både soverommet, gjesterommet, stuen og loftstuen med nye farger og møbler..

I stuen venter vi fortsatt på ny sofa i mørk grønn, da sofaen som står i dag er kun satt inn som et fint stylingmøbel fordi vi har solgt vår gamle sofa. I tillegg venter vi på nytt stuebord i sort, nye spisestuestoler i brunt skinn og en større skinnstol i brun som skulle stå sammen med sofagruppen. Møblene kommer i mars en gang, så da tar vi de bare med i det nye huset.

(spisebord, konsollbord og lampe er sponset) Men det som har kommet og som vi er veldig fornøyde med er det runde spisebordet i betong, konsollbordet i betong, som vi har brukt til tv-bord og lampen over spisebordet. Alt er bestilt fra www.detailsinterior.no 🙂

Jeg har alltid ønsket meg et rundt spisebord, siden det er ekstra sosialt og tar seg så godt ut i et stort rom. Da jeg fant dette bordet ble jeg helt forelsket i det røffe uttrykket betonget gir. Jeg gleder meg skikkelig til å invitere inn til middager fremover, men nå er selvføgelig fokuset på visninger og ikke minst å holde det ryddig og rent her hjemme.

Konsollbordet i betong var også kjærlighet ved første blikk. Hehe! Det fungerer perfekt som tv-bord, siden det skjuler de stygge ledningene fra tv-en bak og er rett og slett et møbel som fresher opp hele rommet. Dessuten tar det seg veldig godt ut i nærheten av spisebordet.

Taklampen over spisebordet er både kul og eksklusiv. Den skaper hyggelig og varm stemning og er i mine øyne selve smykke i stuen. Alle spisestuer trenger en fin detalj som denne lampen gir.

Fargen i stuen heter forresten “Oslo blå” fra Flugger. En nydelig og lun farge vi har blitt veldig glad i begge to!

Bare spør hvis det er noe mer dere lurer på om møbler og interiøret i stuen.. Jeg skal svare dere så godt jeg kan i kommentarfeltet under ♥

43 kommentarer

Siste innlegg