MINE SISTE INNKJØP FRA NELLY

Annonse

Hei, dere! Her er mine siste innkjøp fra Nelly. Pakken kom på døren tidligere i dag og jeg har akkurat rukket å prøve alle plaggene på. Jeg var skikkelig spent på størrelsene, siden jeg bare vokser og vokser. Men alt unntatt den rosa blusen passet perfekt. Det gikk litt fort da jeg bestilte klærne, så jeg fikk ikke med meg at den var så kort. Hehe!

Favorittantrekket mitt fra denne bestillingen er uten tvil det lyseblå settet med blazer og bukse. Planen er å bruke settet på fredag. Da skal jeg nemlig på kickoff med Egmont-bloggerne, noe jeg har sett frem til lenge. Ellers er jeg også superfornøyd med teddy jakken i brunt. Det må være den kuleste og samtidig mest komfortable jakken jeg har hatt! Jeg gleder meg til å vise dere alle tingene på, men først en liten sniktitt..

-Annonselenker inn til Nelly-

Blazer HER/ Biker jakke HER/ Topp HER/ Sett med blazer HER & bukse HER

Gul blazer HER/ Topp HER/ Teddy jakke HER/ Skjorte HER/ Sko: HER

Lace topp HER/ Lace kimono HER/ Topp med blomster HER/ Rosa topp HER/ Øredobber HER/

6 kommentarer
    1. Såå mange fine plagg! Du har skikkelig god stil altså! Jeg er også gravid og pleier som regel å bare å stappe for korte skjorter ned i sånne stramme «blyantskjørt». Da drar jeg bare skjørtet så langt opp jeg trenger og kan jeg bruke de selv om de er for korte pluss at magen kommer godt frem! 🙂

    2. Veldig fin bh!!
      Lurer på om den holder brystene på plass når man bøyer seg? Håper du skjønner hva jeg mener. Det er et aktuelt problem for meg. Har flere fine bh-er som er fine så lenge jeg står/går, og ikke bøyer meg ned.
      Takk for svar!

    3. Rålekre klær! Håper vi får se bilder med dem på:) Jeg er høygravid og gleder meg bare til å kunne bruke slike klær igjen:)
      Jeg blir så imponert over hvordan du har skapt din egen arbeidsplass. Jeg vil også! Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg har akkurat startet min egen blogg men synes det er vanskelig å generere trafikk. Er ikke så veldig teknisk heller så sliter litt med designbiten. Men jeg elsker å skrive å kunne virkelig tenkt meg å leve av det:)
      Har jo lest innlegget ditt om hvordan bloggen vokste seg stor. Men har du noen tips til hvordan man skal gå frem for å skaffe seg de første avtalene? Egentlig alt som kan være med å booste bloggen å få den litt fram?:)
      På forhånd takk!:)

    4. Hei!
      For en tid tilbake kjøpte du inn en basisgarderobe. Hva skjedde med den? En gul dress fra Nelly kan umulig bli brukt mange ganger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg