TIL EN HELDIG LITEN GUTT

Jeg ble så rørt da jeg åpnet posten i går at jeg begynte å gråte.. Det er mulig jeg er litt ekstra hormonell nå som jeg er gravid, men dette gjorde definitivt helgen min. Herlighet, så nydelige og for en fantastisk hyggelig overraskelse!

Jeg føler meg skikkelig heldig som har så snille og gode lesere. Det er på høy tid at all positivitet jeg faktisk opplever gjennom bloggen også kommer frem. For jeg merker at det er mange som vil meg godt, noe som er veldig rørende for en vordende mor. Det er dere jeg blogger for og dere som bør få oppmerksomhet..

Tusen takk, snille Josephine ♥

21 kommentarer
    1. Så koselig! Håper du får flere slike pakker med strikkede plagg til vesle Severin. Ha en fin lørdag. 🙂

    2. Så koselig og snilt gjort av Josephine. Og snilt at du vier et innlegg til å virkelig sette pris på leserne dine. <3

    3. Disse fortjente dere!
      Sjelden jeg kommenterer, men jeg synes folk er så stygge. Det er greit å skjule seg bak en skjerm, eller?
      Det er noen av oss som har alt for lite å gjøre 🙁
      Supersøte og jeg ønsker dere masse lykke til.
      Jeg krysser armer og bein for dere denne gangen og håper BY-GOD at alt går bra <3
      PS: Jeg har fulgt deg i mange år og jeg er så enig med deg ? i det innlegget du la ut for noen dager siden. Samme rakker'n hva du skriver, så blir det feil for noen. Slik vil det alltid være, og jeg regner med (og håper) at du har blitt rimelig tykkhudet etter alle disse årene.
      God klem <3

    4. Så koselig gjort!
      Godt å se at du har hyggelige lesere også, du får så utrolig mye drit slengt her på bloggen. Håper virkelig ikke rykteflommen er like ille i virkeligheten, som den er på internett.

    5. Kle han i lyseblått, hvitt, rosa og lysebrun. Vær så snill, ikke mørkeblå, det er så Harry. Men jeg tenker du kommer til å kle han fint! Knebukser og strømpebukse er så fint. Det finnes ikke så mye fint til gutt som til jenter, men du finner nok ut av det.

    6. Til Line:
      Hvorfor i all verden kan hun ikke kle han i mørkeblått?! Harry? Hvordan det? Jeg tenker at alt kler den smukke, små babyer er fine i alle farger <3
      Og jo, det finnes mye fint til gutter 🙂 I hvertfall hvis man ikke henger seg opp i bagateller som om blåfargen er mørk eller lys.
      Uansett tror jeg Julianne og Ulrik kommer til å kle på gutten sin det de syns er fint på han, det burde alle gjøre!

    7. Ååh de sokkene er helt geniale! Mammaen min strikket de til snuppa mi når jeg var gravid, og det er de eneste sokkene som ikke faller av når babyen sparker og beveger seg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg