EN GOD RUTINE FOR ANSIKTET – huden bare ruller av!

Annonse

Som mange vet er jeg veldig glad i May Beauty sine produkter, og ganske nøye med å ta vare på huden min. The Incredible face gel er definitivt en av favorittene mine fordi den er enkel å bruke og gir raskt resultat. Det overrasker meg faktisk like mye hver gang hvor effektiv denne masken er og hvor fresh jeg føler meg etter bruk. Derfor passer jeg på å bruke face gel minst en gang i uken..

 

The Incredible Face Gel kommer forresten i en dosepakke og den er rosa, med veldig god duft.

 

 

Peeling geleen skal masseres inn i huden til du ser døde hudceller rulle av.  Du kan deretter tørke bort de døde hudcellene med en fuktig håndkle, slik at du sitter igjen med en fantastisk babymyk hud.

 

På bilder under kan du se den døde huden som faller av med en gang ved påføring, og resultatet er virkelig bra. Her hjemme har masken blitt en rutine både for Ulrik og meg, man bare kjenner seg så ren og huden blir skikkelig stram etter jeg har tatt den!

 

 

Her kan dere se de døde hudcellene som masseres vekk. Du merker med en gang du starter å massere at noe skjer og du kjenner at blodet sirkulerer ekstra mens du masserer inn face gelen men også etterpå..

 

 

Masken er helt genial nå på vinteren hvor huden fort blir tørr og blass. Etter bare noen få sekunder ved påføring er du nemlig fri for smuss og kan nyte en jevnere og renere hud. Huden huden din vil bli fri fra urenheter på kun noen sekunder og ansiktet føles glattere og strammere. Den gir meg virkelig en utrolig fin og naturlig glød.

 

Den er perfekt å bruke som en quick fix før du skal sminke deg til fest eller som en deilig avslutning på dagen. Det som er sikkert er at Face gel må prøves og legges inn i dine gode vaner på badet. Du kommer ikke til å angre!

 

 

Har du også lyst til å rense ansiktet ditt og se dine døde hudceller rulle av? Nå har jeg fått lov til å gi dere 30% rabatt på alle hudproduktene til MayBeauty, men kun for en begrenset periode.

 

Bruk koden pilotfruefacegel eller kjøp ved å trykke på linken HER!

 

 

8 kommentarer
    1. Det er masken som er lagd sånn. Altså, det er masken som smuldrer opp for å få det til å se ut som huden din. Bare lureri..

    2. Du som ser så fantastisk ut som gravid, og elsker å være gravid (virker det som), bør jo ha en header med deg som har en stor og fin gravidmage! Hva tenker du? 🙂

    3. Hei 🙂 Kan vi få se FINN annonsen til det nye huset dere har kjøpt? Er så kjekt å se FINN annonsen, for da får man et mye bedre overblikk av hele huset. Gleder meg så til å følge dere i flytting/oppussing! 😀

    4. ironisk nok viser du før og etter-bildet MED sminke, mens bildet med ansiktsmaske er uten sminke. hvorfor gidder du? synes huden din ser superfin ut, så ser ikke helt problemet med å dekke den til, spesielt ikke i en reklame som dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg