2-ÅRS BRYLLUPSDAG

I dag har Ulrik og jeg vært gift i to år. To innholdsrike år med mye kjærlighet og glede, men også to år med en tøff utfordring som vi heldigvis har kommet oss gjennom sammen..

Denne bryllupsdagen kalles for bomullsbryllup, noe som passer bra siden jeg planlegger å feire i deilig og mykt bomullstøy her hjemme. Hehe! Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere min kjære svigermor og min kjære svigerfar med deres bryllupsdag denne fine tirsdagen. Vigdis og Atle har nemlig vært gift i hele 47 år i dag! Sammen er de fantastiske forbilder i ekteskapet for Ulrik og meg.

Jeg føler meg utrolig heldig som sitter her med drømmemannen ved min side, drømmebabyen i magen og snart i drømmehjemmet til min lille familie. Når Severin kommer til verden er livet virkelig komplett. Jeg gleder meg sånn til den nye hverdagen som venter oss!

På vår tredje bryllupsdag neste år er vi to blitt til tre. Symbolsk og vakkert! Og tenk, dette er bare starten <3 <3 <3

Du finner bryllpsvideoen vår her

16 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen!
      Til alle dere som bare MÅ slenge dritt under et hvert innlegg; er dere selv et godt forbilde for egne barn eller barnet dere har i magen? Hvorfor hele tiden påpeke alt dere mener at Julianne gjør feil? Det må nok være sjukt digg å være så feilfrie som dere åpenbart er. Mødre/kommende mødre som rakker ned på andre er forferdelig usjarmerende. Barna deres må være stolte av dere…
      Og hvis du ikke er gravid, ufrivillig barnløs men jobber med saken eller småbarnsmor – hva i all verden gjør du her inne da? Denne bloggen kan da ikke være interessant for deg?

    2. Spørsmål til spalten: i det siste har mange av leserne dine påpekt at de ønsker tettere dialog med deg, og at de synes kvaliteten på innleggene dine har dalt litt. Hvordan forholder du det til deg? Er du lydhør for deres innspill? Og hvordan vil du evt endre på det?

    3. Gratulerer med bryllupsdagen deres! ♥
      Vi har 3 års bryllupsdag i dag, så denne datoen er virkelig flott ja 🙂 Håper at vi alle kan gå i fotsporene til dine svigerforeldre. Slike par er gode forbilder!

    4. Heia, veldig fin hårtransplantasjon Ulrik har. Er det lov å skrive her hvilken klinikk som har gjort jobben?

    5. Spørsmål ❓
      Fikk du spesialsydd Brudekjolen og capén din? Og drakten til Ulrik? Eller “fant dere dem sånn”
      Dere var eventyrlig vakre.. Alt så gjennomført.. ❤

    6. Gratulerer så mye til dere begge! Blir rørt av og se hvor fantastisk fint bryllup dere hadde og hvor enormt lykkelige dere ser ut sammen. Blir så glad av å se sånt ❤️

    7. Var brudeklærne dine inspirert av Tre nøtter til Askepott?
      det var kjempefint 🙂 veldig god ide! nydelig var du!

    8. Gratulerer med vel overstått bryllupsdag. Lurer veldig på hvordan du fikk mannen til å kle seg ut som en slags mellomting mellom Peter Pan og Liberace

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg