10 TING ULRIK HAR LÆRT MEG

1. Han har lært meg å elske og lært meg hvor viktig tillit er i et forhold.

2. Han har lært meg å sette pris på vinteren med snø og ski.

3. Han har lært meg å si ifra om noen behandler meg urettferdig, og lært meg å uttrykke min mening selv om den ikke er lik alle andres.

4. Han har lært meg å ha tro på meg selv og lært meg å tørre og være stolt over det jeg oppnår med bloggen.

5. Han har lært meg å spare og være mer økonomisk. Da jeg møtte han levde jeg som om pengene på konto måtte være borte for at neste lønning skulle komme inn.

6. Han har lært meg å lage mat. Det første han lærte meg på kjøkkenet var å koke ris (les: med riskoker). Hehe!

7. Han har lært meg å bruke mindre tid på mennesker som ikke er verdt min og vår tid. Før brukte jeg alt for mye energi på de jeg i dag kaller for “dårlige venner”.

8. Han har lært meg å si nei og lært meg at det er viktig å prioritere meg selv.

9. Han har lært meg å nyte hverdagen og ikke minst helgene hjemme.

10. Han har lært meg å bli trygg på sjøen i båt og lært meg hvordan ordentlige sommerminner skapes i voksen alder.

Ulrik er min superhelt <3

25 kommentarer
    1. Ikke bra om du er avhengig av en annen for å uttrykke meninger og ha selvtillit. Det bør komme innenfra deg selv.

    2. Vet du, du virker så dum. Unnskyld at jeg sier det, men når jeg leser hva du bedriver dagene med virker det helt meningsløst. Du ser ikke på OL. Nei, les heller kvinneblader. Hva har du lært han? Nei, jeg vet du ikke er dumsnill, men du virker bare som en stor egosentriker som fikser negler, sover lenge, driver dank som en kan kalle det. Har du ikke interresser av noe sunt innslag? Nei Dubai og hvordan de har styresett der bryr du deg heller ikke om. Det angår ikke meg, skrev du. Hva interesserer deg utenom mote og utseende? Har du ikke noe du vil lære, kunne delta i diskusjoner om det som rører seg i inn og utland? Jeg lurer på om det er noen hjemme hos deg? Ved deg? Jeg bare spør?! Kanskje du vil svare i spørsmålsrunden din.

    3. Så gøy å lese! Hadde vært kjekt å høre omvendt også, hva Ulrik har lært eller satt pris på av din personlighet/kunnskap/erfaring 😀

    4. Stå på til tross for rare folk som kaller deg dum fordi du fiksa negla dine😀eller ikkje ser på OL😂😂snart e dokke tre 😀og livet bli hektisk og heilt fantastisk😀lure på ka 22,04 har gjort for folka i Dubai😉

    5. Jeg har aldri kommentert noe som helst på bloggen, men altså dette var utrolig søtt <3 En post som faktisk gjorde meg glad!

    6. Nå er det jo helt frivillig å velge om man vil se OL eller ikke da…. 🙂 Noen interesserer seg rett og slett ikke for sport, og man kan pent holde seg oppdatert om hva som skjer i OL ved å trykke seg inn på VG. Hun er kvinne, så da faller det seg vel ganske naturlig at hun leser kvinneblader også vil jeg si.
      Hvis Julianne har lyst til å fikse neglene, så synes jeg jo hun skal gjøre det akkurat som noen drar til frisøren, eller for å ta en massasje. Du klikker deg inn på en blogg og skriver om en person du i teorien ikke kjenner engang. Husk at vi kun ser hverdagen hennes gjennom det hun selv velger å skrive om, og det faller seg ikke naturlig at hun må behøve å skrive om alt hun gjør ila en dag bare fordi folk som deg selv skal kritisere henne personlig. Liker du ikke bloggingen, så ikke klikk deg inn her.
      Jeg hadde også sovet lenge hvis jeg hadde en jobb som tillot meg det. Nå må du også huske at hun gror et menneske inne i seg og da er det viktig å lytte til kroppen og gi den hva den trenger.
      Selv om andre bloggere skrev om Dubai da den debatten blåste, må ikke Julianne gjøre det, ref punkt 3.
      Husk karedommeloven. Man skal være grei og snill;)
      God helg<3

    7. Det han har lært deg lærte jeg av mine foreldre når jeg var liten. Kanskje litt for sent å lære det nå ?

    8. Synes det er gøy at du har meninger og står for de jeg Julianne 🙂 fortsett med det! Synes det er forfriskende å lese en blogg som ikke prøver å være så politisk korrekt- de færreste er jo det innerst inne uansett, forstår ikke at det kan provosere så fælt. De hater fordi de kjenner igjen bruddstykker av seg selv og det svir- husk det 🙂
      Gøy å følge deg i graviditeten, jeg er også gravid 😁😁
      God helg😘

    9. Julianne. Jeg vet du har behov for å ta bilder i profil , i et et annet håp om å se slankere ut, mindre fremtreden nese, bollekinn osv. Men den sideveis posituren du har på absolutt alle bilder er hel grusom. Den får deg egentlig til å se litt ut som en nøff nøff. De særdeles få bildene du har av deg selv rett frem så er du jo vakker!
      Er dette noe du har lært av en eller annen dårlig fotograf? Husker du hadde et innlegg med Juliannes positur-skole aka «hvordan se bedre ut på bilder» Ved hjelp av sideveis smil .
      Beklager hvis ingen har hatt mot til å si til deg at dette ikke gjelder deg. Du er penest midt i mot kamera!

    10. Til Mari:Hvordan kan du tillatte deg selv og si noe sånt til andre?Rett og slett uhøflig og stygt sagt!Og til deg Julianne:Prøv å ikke ta deg nær av slike kommentarer,du stråler som aldri før❤

    11. Du är så söt när du öppnar dig och berättar.. Till MARI och andra vill jag bara säga: om ni inte har något trevligt att skriva så skriv ingenting!!! Skaffa er ett liv istället för att klanka ner på Juliannes utseende..

    12. Oi, for en kommentar av Isa ! Det er sikkert mye verre kommentarer du får som ikke blir vist her – men den der tok virkelig kaka og oser misunnelse lang vei. Må alle intresere seg for eller se på OL .. 🙄 alle jobber ikke eller bedriver ikke med politikk eller løser verdensproblemer – men å kalle noen for dum, egoistisk og jeg vet ikke hva pga det – det skjønner jeg ikke. En person kan være omsorgsfull, bry seg om andre og ha er godt hjerte selv om dem har en jobb som er overflatisk, som ikke handler om politikk, pleie andre etc. Julianne er veldig heldig som kan leve av bloggen sin, som også gir henne noen fordeler og muligheter som mange ikke har, og det er tydeligvis mange som er misunnelig pga det. Og da er det så lett å sparke i den retningen å si at det er en ubetydelig jobb å blogge og alt annet oppgulp.
      Hva med de som er forfattere, frisører, negledesignere, sminkører, jobber på cafe, fotballspillere etc. Overflatiske, dumme folk det også kanskje.
      Jeg synes ihvertfall at Julianne virker som en sympatisk og omsorgsfull person som tar vare på de rundt seg – selv om hun reiser til Dubai eller bare skriver en blogg 🙄

    13. Herlighet , folk er så frekke mot deg da.
      Håper du ikke tar det til deg , slike usmakelige kommentarer hører ikke hjemme noen steder ., Er kun mennesker med problemer som sitter seg ned og skriver ren dritt til andre. Dem har dårlig selvbilde og lar det gå ut over deg. Hvorfor kan vi ikke alle bli flinkere til og bygge hverandre opp , og spre mer positivitet.
      Jeg liker bloggen din og syntes du virker som en super dame.
      Og du virker vakker både på inn og utsiden , og du kommer nok til og bli en perfekt mamma for ditt kommende barn<3

    14. Når eg veks opp, lyt far lere meg alt om å ferdast på havet. Han er slik ein kløppar på sjøvegsreglane, der han sikksakkar i helplan mellom andre båtar. Far er rett og slett eit unikum. Eg vonar eg vert som han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg