GLEDELIG VALENTINSDAG!

Annonse

Gledelig valentinsdag, kjære lesere! I dag er jeg i graviditetsuke 22 (21+4). Det betyr at 53,4 prosent av svangerskapet har passert, og at jeg har sirka 132 dager igjen til fødsel. De første ukene gikk liksom såååå sakte, men etter at vi passerte tre måneder har jeg gått ut av tellingen ofte. Senest i stad spurte jeg Ulrik om hvor langt jeg var på vei. Han er nemlig den eneste av oss som har en app på telefonen med full oversikt over alt som skjer med både babyen og meg fra uke til uke.. Hehe!

Ulrik og jeg har feiret valentinsdagen med snilleste Maria som kom med kanelboller til oss på morgenen. Det er kanskje det beste jeg vet om dagen. Mange tror sikkert at jeg har fått cravings på kanelboller nå mens jeg er gravid, men jeg tror bare det handler om at jeg faktisk unner meg den kosen. For jeg har alltid og da mener jeg ALLTID elsket boller, spesielt kanelboller ♥

(annonselenke) Jeg vil forresten tipse dere om valentines-tilbudet på Nelly i dag! De gir deg hele 20% rabatt på antrekket mitt blant annet, og mye mer. Du finner linker til plaggene mine nederst i innlegget..

(annonselenker) Jakke HER/ Skjorte HER/ Bukse: HER/ Sko HER

14 kommentarer
    1. Den kåpen kledde du veldig godt. Flott farge til deg.
      Skulle gjerne sett deg smile mer med åpen munn – du kler det 🙂

    2. Så utrolig koselig at mannen din har en app om svangerskap, herlig! Her hadde jeg en app og syns den var så spennende å følge😁Koselig å følge bloggen din, du å supporterfrue er mine favoritter.

    3. Hei,
      Nydelig kåpe ☺️ Kan jeg spørre om hvordan den er i størrelsen? Usikker på om jeg skal gå for s eller m.
      Masse lykke til videre i svangerskapet! Nyt tiden☺️

    4. Nydelig kåpe 😊 Du kler farger kjempegodt . Mye finere enn når du kler deg i grått og svart (jeg kaller det depressive farger).
      Skoene passet bra til kåpen . Du har en gjennomført klesstil 😊

    5. Har du kjøpt noen fine amme-bher og vet om noen bra nettbutikker? Er student, så ønsker gjerne rimelige alternativer. Men mye av det jeg finner ligner sports-bher og/eller er kun i hvit, svart eller beige. Ikke funnet så mange fine. Jeg vet jo at fokuset endrer seg totalt når lille kommer, men liker best pent undertøy med fine farger, blonder etc. Tenker det er ikke noe feil i å kle seg i det man føler seg vel og fin i også etter fødsel 🙂

    6. Har ikke prøvd dem selv, så kan ikke si noe om kvalitet og komfort.. fant de ikke før jeg var ferdig med ammibg selv. Men har sett at de har noen fine til grei pris på bonprix.no☺️

    7. Til Maria 08:38
      sweetlingerie.no har noen veldig søte og fine amme-bh’er.
      Jeg synes ikke at det er noe galt i å pynte seg, eller å gjøre en liten innsats for å føle seg fresh etter fødsel. Babyen trenger ikke oppmerksomhet 24/7. Jeg er ikke verken spesielt jålete eller opptatt av kropp. Men, etter et svangerskap men ekstremt mye kvalme og trøtthet, hjalp det veldig på min selvfølelse å pynte meg litt/sminke meg etter fødsel. Jeg sminket meg hver morgen på barsel til og med. (Litt Foundation og mascara tar 2 minutter). Jeg hadde ikke noe mindre fokus på barnet av den grunn. Det er så mange (i spes kommentarfeltet på denne bloggen) som er ute etter å gi andre mammaer en følelse av å ha feil fokus, bare fordi man har lyst til å se litt bra ut. Dessuten så synes jeg det er ok å fortsatt være kjæreste/kone og bevare det å kunne pynte seg litt for mannen sin også. Og andre veien. Det er hyggelig å se at mannen også fortsatt er opptatt av å ta seg bra ut for meg. Det å bli mor handler ikke om å la seg selv forfallle fordi babyen trenger nærhet hele tiden. Det er fint tid og rom for begge deler.
      Huff nå skrev jeg meg helt bort og det høres ut som om jeg angriper deg. Det gjør jeg ikke! Men, du hørtes så unnskyldende ut i spørsmålet ditt. Som om det ikke skulle være greit at du ønsker å ta deg bra ut i amme-bh. Og min mening er at det er ikke feil i det hele tatt. Mange velger å ha fokus kun (KUN!!) på barnet hele tiden. Flott for dem som velger det. Men, for min del er det vel så viktig å ta vare på seg selv opp i det hele også.
      Lykke til med jakten på en fin (og sexy?) BH! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg