EN SOM GLEDER SEG LITT TIL VÅREN

Annonse

Hei, dere! Jeg har kledd meg litt vårlig i dag siden jeg gleder meg over middels til snøen tiner og vi får se varmegrader på gradestokken igen..  Klærne jeg bestilte fra Nelly har som dere ser kommet, og jeg er superfornøyd med alt sammen. Jeg skal innrømme at det ble for kaldt med disse tøyskoene nå i ferbruar, så jeg måtte skifte rett etter bildene ble tatt. Hehe! Men jeg vet at de kommer til å bli mye brukt til våren og sommeren når jeg legger de høye hælene på hyllen for en stund..

Jeg var forresten hos @nailsbyhanneelisabeth i dag og fikset neglene mine. Hun har flyttet til Haslevagen 15 i andre etasje (Tone Lise). Jeg tok t-bane fra Majorstuen-Hasle (bane: 5 Vestli via Tøyen) og fant enkelt frem til salongen. For dere som lurer på priser tar hun 600,- for nytt sett. Utrolig god pris! Du kan bestille time hos Hanne på Instagram i innboksen eller på telefon: 403 29 922. Ble ikke neglene fine? De passer perfekt til en guttemamma to be som meg 🙂

Beklager lite og sen og lite lyd fra meg denne dagen.. Nå må jeg løpe. Middag på Olivia i Hegdehausveien neste. Jeg og Severin er sykt sultne og klare for piiiiiiizzaaaaaa. Vi blogges!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker) Du finner kåpen HER/ Skjorte HER/ Sko HER

24 kommentarer
    1. Hvor får du kjøpt så fine gravid klær henne? Er alt nelly?
      Syms butikker har kjempe dårlig utvalg!

    2. Unner dere virkelig drømmehuset og alt som skal skje i år!☺️
      Når det er sagt.. hvis det stemmer at det er det huset det blir linket til lenger opp her. Syns det er «trist» at noen som skriver dagbok på nettet tjener så mye penger at man kan kjøpe hus til nærmere 10 mill. Absolutt ikke noe dere bloggere kan noe for, alle ville jo tatt i mot samme lønn dersom man kunne. Men det er noe galt med samfunnet når sminketips og innlegg om negler, hårextensions og reklame (og selvfølgelig hverdagsinnlegg/offentlig dagbok) belønnes med mer penger i banken enn leger, politi, brannmenn, alle i helsevesenet, håndtverkere.. you name it.
      Men håper dere vil trives i drømmehuset, ser ut som et føott sted å vokse opp for lille Severin❤️

    3. Kjære Julianne! Jammen er det godt at du får “gode” råd av leserne dine. Du hadde nok sikkert ikke visst hvordan du skulle vaske klær på egenhånd.. jeeeezzz. Hjelpes meg så mye merkelig folk kan lire av seg. Jeg håper innlegget hennes var ment som en spøk og ikke i “beste mening”

    4. greit nok at bloggere tjener fett. Men nå må du huske på at hun også har en mann med flere års utdanning(!) og derfor en god inntekt han også. Og de skal jo selge der de bor og evt putte inn de pengene av salget inn i det nye huset og for så evt låne et mellomlegg hvis det er nødvendig. Prøv å se helhets perspektivet. 🙂
      Ellers til deg Julianne: unner deg alt godt! Jeg har en datter på nå 9 mnd og prøvde i litt over 2,5 år, og det er helt magisk å være mamma <3

    5. Sitter og ser ut på sjøen fra vinduet mitt, ikke langt fra Oslo. Hus til 16 mill. Vi tjente bra, nå helt Ok. Vi bygde drømmehuset! Det røde huset til Julianne er et vanlig og koselig hus! Hver sin smak. Prisen er det ikke noe å si på, og at hun tjener som hun gjør, er ikke hennes feil. Skal folk legge seg opp i hva de tjener etc? De kunne sikkert kjøpt et flottere og dyrere hus om de ville?!
      Jeg er anonym og kan skrive hva jeg vil ang pris og hva vi måtte ha. Hva har dere å misunne J for? En helt vanlig dame med en helt vanlig mann, venter deres første barn og har det bra. Vær fornøyd med egne liv!!

    6. Jeg som skrev innlegget 08.46, og nå tror jeg du skal lese det én gang til! Jeg poengterte at det ikke er Julianne sin feil og at selvfølgelig ville alle tatt i mot den lønna om man kunne. Jeg skrev at det er noe feil med samfunnet når det har blitt slik,
      Og det misunnelseskortet.. Haha! Det er så syykt utgått. Jeg finnes ikke misunnelig! Jeg har et flott hus selv, og 2 nydelige døtre. Mannen min og jeg har trygge og stabile jobber, og mannen min kommer hjem fra jobb hver dag kl. 16. Noe jeg alltid har satt pris på og vært takknemlig for med tanke på barna. Vi har god økonomi, og har hatt mulighet til å forlenge foreldepermisjon ved at jeg har gått hjemme uten lønn i perioder.
      Så det misunnelseskortet ditt kan du legge i en skuff og finn på noe nytt! Det går utrolig nok an å skille sak og person🙌🏻
      Dessuten unner jeg Ulrik og Julianne alt godt, og at de fant drømmehjemmet før Severin kom til verden. Uavhengig om det kostet 2 eller 8 mill.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg