ET NYTT KAPITTEL

Det er mye som skal skje fra og med mars til og med juni/juli måned for Ulrik og meg. Det første som skjer er salget av boligen vår som kommer ut på markedet allerede før vinterferien. Jeg kommer til å dele annonsen her på bloggen for dere som er interesserte. Deretter er det overtakelse av ny bolig i midten av mars og innflytting i nytt hus i slutten av mars, utgivelse av min første bok i april og fødsel i slutten av juni. I tillegg til dette kommer jo Bloggerne sesong 8 som vi er med i på skjermen denne våren og flere små prosjekter vil bli lansert, så jeg er sikker på at dette halvåret blir det beste og mest innholdsrike i mitt og Ulriks liv til nå.. 

Planen var som sagt å finne en tomt og bygge et hus i Oslo eller Akershus. Men etter x-antall visninger, utfordringer med regler i forhold til huset vi ville bygge og flere tapte budrunder fant vi drømmehuset i Asker. Huset ligger i et idyllisk og barnevennlig område med nærhet til sjøen som Ulrik, Severin, hundene og jeg kommer til å elske. Tenk at 2018 ble vårt år! Jeg føler meg som verdens heldigste jente i verdens heldigste familie to be ♥

 

45 kommentarer
    1. Gratulerer sååå mye med huskjøp! Det er en fantastisk følelse å finne drømmehuset etter å ha lett i evigheter! 💕
      Må også bare få si at du virkelig stråler for tiden! 💕 Du ser helt fab ut som gravid!💕

    2. Gratulere med hus… Så spennende og ha noe å glede seg til ENDA mer 😄 for dere… Så går tiden og vips er babyen der..
      Lykke til med alt…
      Å den kjolen der var kjempesøt… Du kler sånne farger virkelig… 💕

    3. Gratulerer! Så gøy når ting ord er seg 🙂 Og du, ja noen fordeler er det ved å bygge selv, men jeg kjenner ingen selvbyggere som ville gjort DET igjen (bare et tankekors). Gleder meg til å høre mer om det nye huset 👍👌

    4. Verdens heldigste er du ikke 🙂 men heldig ja! Ingenting er selvfølge for noen oss, men stort sett ordner det seg!

    5. Unner virkelig alt godt i 2018💙
      Skjønner hva du mener med at 2018 er året! Selv venter jeg en liten gutt i august💙 og venter på at leilighet skal bli ferdig bygget i 2018. Livet smiler😊😊😊

    6. Gratulerer! Med alt holdt jeg på å si, he he. Så mye spennende som dere skal gjennom de nærmeste månedene! Det blir flott å flytte inn i nytt hjem! Kjempespennende! Her kommer det til å gå slag i slag fremover, og Severin kommer til å være her før dere vet ordet av det. Ja dette var sannelig “timeplanen” si det. Lykke til videre, med alt som skal skje fremover. Du er nydelig som gravid, lukk ørene for dem som sier noe annet.

    7. Gratulerer så mye!! Så gøy det blir å følge dere framover 😃😃 håper du kommer til å blogge litt om interiørvalg og sånn, synes det er så morro å se hvordan andre har det hjemme 😊

    8. Så koselig det er å se lille bollemagen din, det er så utrolig vel fortjent at dere får et så bra 2018!

    9. Hei! Sjeldent jeg kommenterer men må bare få si at jeg er utrolig glad på deres vegne! Så glad for at det endelig klaffet for dere <3 Det fortjener dere etter en lang og tøff periode. Utrolig spennende med huskjøp og, håper vi får være med på litt av prosessen 🙂
      Så vil jeg gjerne gi deg et lite tips om å sjekke ut babylifeclinic.com. Det er en åpen og moderne helsestasjon som gir gravide og mødre gode, gratis råd og veiledning i barselperioden fra erfarne jordmødre, blant annet ammehjelp som mange kanskje synes er sårt å spørre om. De har også skapt en egen hudpleie serie for mor og barn som er helt rene, naturlige og økologiske. Helt fantastiske produkter som også kan brukes av unge som gamle, med og uten barn. De holder til på Majorstuen. Anbefales på det sterkeste!! <3

    10. Hvorfor svarer du så utrolig sjelden i kommentarfeltet? Veldig mange andre store bloggere som klarer å sette av tid til dette!

    11. Gratulerer!!
      Kan du legge ut link til huset dere har kjøpt?
      Alle finner det jo ut om en stund uansett, det kommer jo ut offentlig på sånne lister.

    12. Gratulerer med huskjøp👌🤗 og så fin mage du har fått. Man ser at du er stolt av den☺️☺️❤️

    13. Til Marie; hvorfor i all verden spør du om hun skal ta keisersnitt? Et keisersnitt er ikke noe man bare “bestiller” eller bestemmer seg for, med mindre man har ekstrem angst for å føde. Det må i så fall avgjøres av en gynekolog. Utgangspunktet, håper jeg, er at Juliane planlegger å føde vaginalt. Om det evnt blir keisersnitt underveis, se det vet ingen.

    14. Så kjekt, heldige dere som har funnet drømmehuset! 😀 Er selv på boligjakt og synes det er veldig spennende! Kan du vise huset på bloggen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg