ET EKSKLUSIVT VALENTINESTILBUD

Annonse

Hei, igjen! Håper dere har hatt en fin dag og at dere er like klare som meg for denne nye uken.. Valentinsdagen nærmer seg og i denne sammenheng har jeg vært så heldig å motta en spesiell gave fra Daniel Wellington ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I anledning valentines får jeg også lov til å gi bort et eksklusivt tilbud som du kan bruke når du skal kjøpe gave til din kjære i år. Med rabattkoden “JULIANNE” får du nemlig 15% rabatt på alt fra Daniel Wellington HER! Rabattkoden kan til og med kombineres med andre tilbud og alle som bestiller en skinnklokke får et nydelig hjerteannheng med på kjøpet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet om mange jenter og gutter som hadde blitt glade for denne gaven på valentinsdagen. Dessuten er klokker i seg selv en veldig romantisk gave til en du er glad i siden den bevares rundt håndleddet, og ikke minst fordi den får han eller henne til å tenke på deg hver eneste dag. Den mest romantiske gaven jeg har fått av Ulrik er definitivt klokken jeg fikk i morgengave etter bryllupet vårt.

P.s. Roseboksen følger ikke med i tilbudet, kun den lille boksen inni 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sjekk ut det eksklusive valentinestilbudet på www.danielwellington.com, og husk kodeord “JULIANNE” ♥

15 kommentarer
    1. Men kommer ikke toll eller noe annet vedsiden av? Det var en blogger som gjordet det samme som deg nå, men den personen nevnte ikke at det kom et gebyr etter på. Så selv om klokken blir rimeligere med din rabatt, så er det ikke billigere enn å handle den i butikk.
      Dette er noe jeg synes dere må skrive i annonsen. Det er en liten viktig detalj.

    2. Ser at blogger Helene Ragnild sin datter heter Lykke Marie. Er dette en årsak til at du gikk bort i fra navnet Lykke? Du er nydelig som gravid 💖

    3. Jeg er en av de som mener du kler den naturlige looken. Men en ting jeg tror du ville kledd er å sette håret opp i en “messy bun”. Når jenter med langt hår bare har midskill så blir ansiktet litt “kjedelig”. Du har et veldig spesielt ansikt, og det mener jeg på en positiv måte. Du har et unikt ansikt og du burde fremheve det. Ikke la håret henge ned og ta fokus fra ansiktet ditt. Få håret opp, vis frem de unike trekkene dine !! Og som jeg har sett flere kommentere tidligere, smil med tenna… Når du smiler med munnen lukket på bilder ser det så tilgjort ut..

    4. Kan bekrefte det som Maiken nevner øverst her. Fikk klokka i posten som en gave og ble helt sjokka da jeg fikk regningng i posten en mnd senere på 500 kr. Skjønte til slutt at det var toll og at det var fordi klokka hadde blitt sendt fra Sverige og ikke Norge. Sto ingen steder da den ble bestilt, og jeg måtte lete leeenge inne på DW sine nettsider før jeg så at det kan komme et lite tollgebyr fra ups i posten.

    5. Va syntes du om at Helene Ragnhild har kalt datteren sin for Lykke? Dette hadde hun jo mest sannsynlig bestemt før dere fang på navnet Sags… kjipt om dere fortsatt skulle gått for Lykke. Tenker at der kan du se.. ikke alltid lurt å dele alt 😉

    6. – gjorde dere noe spesielt ut av å fortelle familie om graviditeten og kjønn?
      – kommer du til å ha flere graviditets oppdateringer ?
      – har dere bestemt dere for vogn ?
      – har dere kjøpt hus?

    7. Ja, enig med en over her. Du stråler virkelig om dagen, og den naturlige looken kler deg veldig 🙂 🙂 Så naturlig, ekte og flott ❤️

    8. Herlighet, du er jo så flott uten vippene. Please vær en av dem som baner vei for en mer naturlig look, fremfor vipporama på alle fjes. Du ser så bra ut uten <3

    9. Misvisende. Synn du ikke godtar kommentarer som inneholder fakta. Fikk sjokk når tollen kom. Dette synes jeg du skal opplyse i innlegget. Folk tenker at det er billigere å handle på nett en lokalbutikkene. synn at di blir lurt slik. gjelder ikke bare deg Julianne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg