FIFTY SHADES FREED

Annonse

9. februar kommer Fifty Shades Freed på kino! Den tredje og siste filmen i serien. Er det noen som gleder seg? Jeg har allerede bestilt billetter med jentene rett etter premieren og kan nesten ikke vente! Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har sett traileren her hjemme. Ulrik bare rister på hodet av meg. Hehe!

I denne anledningen har Fifty Shades kolleksjonen fått nye produkter, nemlig de lekre Fifty Shades Freed produktene. Med disse pirrende sexleketøyene kan du og partneren din bli inspirert, leke og ikke minst nyte hverandre i skikkelig Fifty Shades-stil. Nå får du hele 25% rabatt på et valgfritt Fifty Shades produkt med rabattkoden FREEDPILOT“. Tilbudet gjelder fra 4. februar til og med 11. februar på kondomeriet.no..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KONKURRANSE: Vil du vinne en romantisk drømmehelg for to på et femstjerners hotell i Oslo? Etter en lang periode med annet fokus enn nytelse på soverommet har jeg meldt meg på konkurransen selv. Jeg er sikker på at Ulrik og jeg kunne fått mye glede av akkurat denne premien for å pirre opp stemningen igjen. Les mer om konkurransen og påmelding her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Til info: For de av dere som synes det er flaut å handle på Kondomeriet, vil jeg bare si at dette er den mest diskret handelen jeg gjør. Hos Kondomeriet handler du dessuten alltid sikkert, trygt og anonymt. Esken med produktene er ikke merket med rosa logoer og symboler, som mange kanskje tror. Det er sikkert greit å vite for deg som liker å være mer privat enn meg og er redd for å møte naboen på postkontoret eller i matbutikken på post i butikk. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Play like Grey, og bestill noen produkter til dere begge fra Fifty Shades Freed kolleksjonen HER! P.s. Det er på kondomeriet.no du finner den perfekte valentinesgaven til din kjære ♥

HUSK Å BENYTTE RABATTKODEN “FREEDPILOT

4 kommentarer
    1. Galgleder meg til filmen ja…
      Men shopping av utstyr. Får de ta de så er interessert i sånt.. 😂
      For meg holder det Lassevis å se filmen ❤ og ikke minst sikle over Jamie Dornan såklart 😍

    2. Du er en av de få som faktisk er enda penere med mindre sminke 🙂 synes de siste bildene av deg på bloggen er så fine! Du er naturlig vakker 🙂

    3. Fatter ikke at du vil utlevere alt om de sex liv og fantasier og effekter i den henseende. Familie og venner og kollega til din man. Hvor er intimiteten blitt av?????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg