MINE SISTE INNKJØP FRA NELLY

Annonse

Hei og god lørdag! Tusen takk for den gode responsen på gårsdagens innlegg. Det føles god å bruke stemmen min til noe meningsfullt i blant..

Nå sitter jeg i sengen og skriver til dere. Jeg skulle egentlig vært i bursdag til en god venninne på Bølgen & Moi i dag, men valgte å bli hjemme da jeg sov dårlig i natt og trengte litt hvile. Alt er bra med meg altså, så dere må ikke bekymre dere.

Men over til noe helt annet og mer overfladisk, nemlig shopping. Hehe! Jeg gleder meg sånn til snøen smelter at jeg har klikket meg hjem nesten alt dere ser på kollasjene under, og tenkte derfor at det var gøy å vise dere tingene jeg har bestilt. Hvor fin er ikke den rosa og den beige kåpen foreksempel? Jeg tipper at de blir to nye favoritter hos meg. Åh, nå må våren bare komme!

(annonselenker) Kåpe HER/ Solbriller HER/ Bukse: HER/ Veske: HER/ Skjorte HER/ Boots HER

(annonselenker) Solbriller: HER/ Kåpe HER/ Sko HER/ Øredobber: HER/ Sneakers HER/ Skjorte HER

(annonselenker) Genser HER/ Kimono HER/ Lommebok HER/ Øredobber HER

8 kommentarer
    1. Så utrolig fine ting! Jeg kjøpte faktisk den rosa kåpen selv for en ukes tid siden og fikk den tidligere denne uka. Den er utrolig fin, gleder meg masse til våren/varmere vær så den kan bli brukt 🙂

    2. Ang størrelsen som gravid fikk jeg høre alt fra at jeg hadde veldig lite mage/unormalt liten til at det så ut som babyen kom snart (jeg var halvveis)/du er veldig stor. Vi er alle forskjellige, og du bærer faktisk et lite barninni deg – det er helt fantastisk!!

    3. Den rosa frakken var bare dødslekker! Måtte bestille den, satser på at den sitter som et skudd;) det er så hyggelig at dere endelig har en liten på vei:)

    4. ASOS.com har MYE fint mammatøy! Må betale toll, men det er vel verdt pengene! Jeg er gravid nå i uke 27, og orker ikke lenger å gå i “vanlige” klær som strammer på helt feil plass ifht den voksende magen! De har mange fine jeans og bukser, kjoler, bluser osv som er helt i takt med moten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg