SMÅSØSKNENE MINE

Jeg har som mange vet to småsøsken fra Halden som jeg er veeeeldig glad i. Det er ikke så ofte vi møtes fordi vi naturligvis lever hver vår hverdag i hver vår by, men når vi først er sammen har vi det alltid skikkelig koselig og da slipper de selvfølgelig ikke unna kameraet til storesøster.. Hehe!

Lillesøster heter forresten Ingerid og lillebror heter Olav August. Begge to kom på oslobesøk fra i går til i dag, noe jeg satt enormt stor pris på. Kvalitetstid med søsknene mine er virkelig gull verdt, og nå har vi lovet hverandre at vi skal ses litt oftere. Tenk, snart er Ingerid tante og Olav onkel til lille Severin. Det er helt sprøtt å tenke på!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har niesene våre kommet og i kveld blir det bare film og spill her hjemme, mens i morgen tildig skal vi ut og stå på skøyter. Eller, ikke jeg da. Men Ulrik er å kjøper seg skøyter nå, og jeg har planer om å stille opp med vafler og kakao. Åh, som jeg elsker familiehelger som dette! Heldigvis er det slik fremtiden til Ulrik og meg ser ut. Håper inderlig at vi får mulighet til å gi Severin en eller flere søsken <3

26 kommentarer
    1. Kan adde en ting frøken og det er at det er ikke bare glam med familielivet heller. Småbarnslivet altså. Men regner med du kommer til å elske det og 🙂

    2. Flotte søsken 🙂 Og dere stråler om dagen 🙂 Er så glad på deres vegne, for tanter, onkler, besteforeldre etc. Gled dere alle sammen ❤️😊

    3. Det virker som du har vært i bra form i svangerskapet hittil! 🙂 du er så heldig! Jeg er i uke 29 nå og har vært så dårli form siden uke 6, klarer nesten ikke noenting! Så nyt det! Og vit at du er heldig 🙂

    4. Så fin gjeng! 🙂 Det er så rørende å se deg skrive om familiehverdagen – og ikke minst familielykken <3 Jeg er så utrolig glad for at fremtiden din ser ut nettopp som den gjør, det er virkelig et sant mirakel på alle vis <3

    5. Kleint at når dere venter barn skal dere plutselig være med alle barn i familien og “leke” at dere er en familien, det er så påtatt. Det er noe helt annet å ta vare på en liten baby en to jenter på kanskje ti år. Tror du kommer til å få deg et sjokk 😉 og forresten.. dårlig figur dere gjorde i God kveld Norge, dere kunne svart bedre for dere. Så utrolig overfladisk og at dere sier dere “har alt”. Unnskyld meg, men det virker som du kun tenker på materialistiske ting og det fikk du bevist for meg i det intervjuet. Det viktigste du kan gi barnet ditt er kjærlighet!! og gode verdier…..

    6. Så koselig innlegg! Ønsker dere alt godt <3
      Syntes det er så kjedelig med alle disse negative og unødvendige kommentarene du får, f. eks anonym 11:34 kan du ikke heller holde noe for deg selv? Det er så kvalmt med sånne kommentarer

    7. Hei! Synes dere virker som et så bra par, det tror jeg at jeg har skrevet før og. Men, altså intervjuet på God kveld Norge, hjelp så kleint. Står du for det Julianne? Det er bare trist at du sier at barnet/barna ikke vil mangle noe, og når du får spørsmål om hva du mener, så vinkler du det materialistisk? Please Julianne, om du tenker det, så ikke kommuniser det ut. Det der vil bare føre til at folk klikker i kommentarfeltet. :/

    8. Vil bare gi ett godt tips med valg av barnevogn… Kjøp en med 4 gode store hjul på… Som kan trilles på tur både på grusvei og i snøen.. De der fancy supermoderne med små hjul må jo være ett mareritt å kjøre i snøen… Eller grusvei feks.
      Som kjøpesentervogn er de sikkert helt supre 😂
      Nå er mine barn voksne, men har tantebarn som er små, så gode hjul på vogna er alfa og omega 😄
      Lykke til…

    9. Jeg bare lurte på om du blåser ut magen din litt på disse gravidbildene dine? Du skjønner jeg er 3 uker mindre på vei en deg. Og du hadde allerede i uke 15 veldig synlig mage på de bildene du har lagt ut.. mens jeg nå i uke 16 forsatt ikke har noen synlig mage.. Forstått det som at det somregel går ca 20 uker med oss førstegangsgravide før det synes.. Er du veldig lav eller?

    10. Du som skrev anonymt 16:54.
      Stått opp på feil bein? Mager vokser forskjellig. Det er jo ikke noen som helst fasit på det.

    11. Masse ting og penger gjør deg ikke automatisk til en god mor. Lykke til med det resterende arbeidet som må til!

    12. Til deg som kommenterte 16.54: Jeg såg fødeklar ut når jeg var så langt på vei som du er. Allerede i uke 8 hadde jeg mage, uke 12 såg det ut som jeg var 6 måneder på vei! Det er nå vel veldig forskjellig med den gravidmagen vel? Helt latterlig og skrive det du skriver!!!

    13. Nå er det ikke sånn at alle får like stor mage om man er like langt på vei da… jeg er høy og tynn og fikk spørsmål om det var en liten på vei første gang i uke 11+2. Da jeg bekreftet det og sa hvor langt jeg var på vei sa vedkommende at han hadde trodd at jeg var rundt 16 uker. Magen ble synlig tidlig, men jeg ble allikevel aldri spesielt stor. Så dette er helt individuelt, og trenger selvfølgelig ikke bety at Julianne blåser ut magen👍🏻

    14. Haha er ikke så sikker på det er meg som har stått opp på feil bein eller som er latterlig her jeg😂 Kanskje dere skal lese den kommentaren en gang til! Var da overhode ingenting ondskapsfullt med det spørsmålet. Må jo være lov å spørre til sammenligning. Er førstegangs selv og har overhode ikke noe å sammenligne med. Pleier selv å trekke inn magen for litt ekstra for å se bedre ut på bilder, men nå gjør jeg da naturligvis ikke det lenger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg