DET PERFEKTE SETTET

Annonse

Hei og god fredag! Denne helgen har jeg gledet meg til lenge. I kveld kommer nemlig lillesøsteren min og lillebroren min på besøk fra Halden. Og i morgen skal Ulrik og jeg passe niesene våre sammen. Dette blir altså en skikkelig familiehelg som dere vet at jeg elsker <3

Jeg har forresten fått helt dilla på sett for tiden, og derfor satt sammen tre fine sett som jeg liker veldig godt. Settene er fine til både hverdag og fest. Alt avhenger av styling, sko, veske og tilbehør. Dessuten er de både feminine og komfortable på samme tid, noe som er et must for meg nå om dagen.

(sponset produkt og behandling) Nå skal jeg snart til frisøren og gi extension en siste sjanse i denne graviditeten.. Det forrige håret jeg satt i falt dessverre ut etter bare noen dager, så jeg håper at det nye håret jeg har bestilt vil feste seg. Jeg må legge til at det ikke er verken frisøren min eller Luxushair sin feil at håret ikke ville sitte, da vi har brukt både samme metode og hår som tidligere. Jeg tror bare det handler om at kroppen min er i endring på grunn av graviditeten..

(annonselenker) Det grå settet: Blazer & bukse HER

Det blomstrete settet med skjørt: Topp HER/ Skjørt HER

Det blå settet: Blazer HER/ Bukse HER

11 kommentarer
    1. Du som kler så godt kortere (til skuldrene) “rufsete sexy” look på håret… Slik du hadde på ene bildet av deg og Ulrik…
      Er min mening da 😄

    2. Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha extensions, dersom kroppen gang på gang prøver å fortelle at det ikke er helt velkomment akkurat nå… dessuten ser du smashing ut uten;) Naturlig vakker med fantastisk gravidglød!

    3. Ser av bloggen din at Ulrik er frå Måløy,er han frå plassen Nygård innanfor Måløy.Då kan det hende at han kjenner noen av mine klassekamerater fra fjerne år.Er nok ein del eldre enn han men mulig.

    4. Aldri forstått meg på dette med extentions i det hele tatt jeg. Det er så mange bloggere (ikke du da) som har hår langt ned til rumpa og lager blogginnlegg om at “nå skjer det en stor forandring” “Herregud jeg har klippet meg”. Så viser det seg at de har klippet av seg 10 cm…. Forskjellen syntes ikke engang, haha. Jeg syntes det ser rart ut med voksne kvinner som har hår lengre enn til puppene, for alt lengre enn det er bare unødvendig. Null frisyre og håret blir bare “borte i lengden”. Det er SÅ mye penere med jenter som har skulderlangt hår eller kortere. Det gir en frisyre og rammer inn ansiktet.
      Bare se på andre bloggere. Sophie Elise, MYE penere så fort hun fjernet det lange håret. Samme med Fotballfrue. En voksen kvinne kler sjeldent å ha langt hår. Jeg tenker ofte så pene visse kvinner ville blitt hvis de bare hadde halvert hårmengden sin. Langt hår passer best på jenter i barneskolen. Når man er voksen burde man ha en frisyre som passer ansiktet sitt, og det er sjeldent noe lengre enn til skuldrene.
      Du ser kjempefin ut som du gjør nå. Du ser ut som en voksen moden kvinne. Ikke ødelegg det

    5. Altså; extension settes i håret som er ‘dødt’. Håret kan ikke tilbakeføre limet til kroppen din, om du er redd for sånt. Bare sånn at det er klart i forhold til graviditeten.

    6. Kjære deg, ikke hør på alt “du er finere uten”‘”hvorfor” blablabla.. Selvfølgelig er du pen uten også, men viktigeste av alt er at du føler deg vel!
      God helg til dere!

    7. Skjønner ikke helt hvorfor håret ikke skulle feste seg for at kroppen din er i endring, haha hva har det med limet og håret å gjøre. Jeg hadde definitivt klaget til frisøren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg