DEN PERFKTE PAKKEN FRA DANIEL WELLINGTON

Annonse

Har dere sett denne perfekte pakken fra Daniel Welligton? Gavesettet inneholder både en klokke og et nydelig armbånd som jeg er sikker på at mange ønsker seg under juletreet i år. Det morsomme er at du kan plukke og mikse gaveesken din selv. I min pakke har jeg valgt ut en Classic Petite Ashfield i sort og en Classic Cuff i rosé, som er en kjempefin kombinasjon å bruke sammen ♥

Med rabattkoden “PILOTFRUE” får du nå 15% rabatt på alle produkter fra www.danielwellington.com

P.s. Daniel Wellington har også et juletilbud gående på hjemmesiden sin som rabattkoden gjelder på..

–> Tilbudet innebærer at man får 10% rabatt samt boksen ved kjøp av klokke + cuff eller ved kjøp av klokke + ekstra bånd. Det betyr at du får over 20% rabatt om du bruker rabattkoden “PILOTFRUE” på juletilbudet 🙂

Jeg bare elsker å kombinere klokken og armbåndet på samme hånd. Det ser ekstra fint ut, ikke sant? Jeg føler meg i hvert fall litt mer pyntet og klar for alle fine anledninger både nå før jul og i selve høytiden som jeg begynner å glede meg til.

¨

Husk rabattkoden “PILOTFRUE” når du skal kjøpe årets julegave fra Daniel Wellington i år. Jeg anbefaler gaveesken med både klokke og armbånd til henne ♥

15 kommentarer
    1. Av de siste 14 innleggene dine er 8 reklame/annonse og ett er gjesteinnlegg fra Ulrik.. 2 er ukens spørsmål og svar. Denne bloggen har virkelig tapt seg, jeg savner de personlige innleggene om Julianne (og Ulrik.) Det var det som gjorde at jeg fant bloggen din til å begynne med. Er det liksom full åpenhet om alt eller ingenting..?

    2. Bestilte en klokke etter at du linket til DW klokkene tidligere, du hadde en rabattkode som gjorde at du fikk klokken «billigere». Det du ikke opplyste om var at du fikk en toll? Regning etterpå på flere hundre kroner. Da ble plutselig ikke klokken så mye billigere.

    3. Synes i hvert fall Julianne er mye mer redelig enn Ida Wulff når det gjelder reklame. Min venninne har kjøpt noen rosa hårpiller fra helsekost firmaet goodforme via ida wulff og ble skeptisk da hun åpnet boksen og fant en muggpose som indikerer at det er produsert i Kina med alle farer det kan være for giftstoffer. Hun stilte spm til ida men det ble aldri publisert slik at hun slapp å svare og kundeservice har heller ikke besvart hvor de er laget. Julianne holder ikke på sånn og sa i fra når hun og lesere ble svindlet med et øyeserumprodukt.

    4. Her burde du opplyse leserne dine om at de får en kjip tollregning noen uker senere. Vinninga går opp i spinninga her. Man kan like gjerne gå å kjøpe den i butikk.

    5. Ida: Hei, Ida. Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva på prisen som er oppgitt i butikken.. Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken også betaler du normal mva når klokken kommer til Norge 🙂

    6. Ingrid: Hei, Ingrid. Hvis du handler på Daniel Wellington så trekker de fra mva på prisen som er oppgitt i butikken.. Dvs. at hvis du kjøper en klokke som er priset til 1299,- på nettsiden deres, så betaler du kun 1039,- + frakt når du sjekker ut. Når klokken kommer til Norge betaler du vanlig mva pluss et lite fortollingsgebyr. Alltså, når du kjøper på Daniel Wellington så trekker de av merverdiavgiften på prisen som vises i butikken også betaler du normal mva når klokken kommer til Norge 🙂

    7. Hei Julianne, hvorfor “siler” du ved anledninger ut kommentarer som inneholder konstruktiv kritikk? (altså ikke ‘trolling’). Dvs. ikke godkjenner kommentarene. Synes du ikke dette gir et skjevt bilde av dialogen på bloggen? Noe som igjen svekker kredibiliteten din.

    8. Hvorfor skal alle bli så overrasket over toll og moms? Det står jo tydelig .com, noe som tilsier at produktene blir sendt fra utlandet.

    9. Jeg ser folk kommenterer det med toll på klokkene. Jeg har brukt rabattkoden for å få 15 prosent eller hva det var, og da ble totalprisen under 350kr. Tror det var 330kr ellernoe. Samt at det var gratis frakt. Så da skal man jo ikke betale toll. Fikk regning, og etter MYE frem og tilbake har de sagt jeg skal droppe tollregningen.
      Det ble gjort en feil fra Daniel wellington ved at de skrev full pris som verdien på varen, og dermed har tollvesenet gjort jobben sin med å sende ut regning. Dette har skjedd meg 3(!) ganger og kommer ikke til å kjøpe mer fra den siden:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg