JULEGAVEN PARTNEREN DIN EGENTLIG ØNSKER SEG

Annonse

Jeg har jo gitt dere mange gode julegavetips allerede, men i dag vil jeg vise dere gaven hun og han virkelig ønsker seg, selv om den kanksje ikke blir nevnt eller skrevet ned blant de andre vanlige ønskene på listen..

Kondomeriet har nemlig laget en ny serie med sexleketøy inspirert av kundenes favoritter. Serien heter “Mer Lyst” og inneholder etter min mening årets julegave til deg selv eller til partneren din ♥

Tips: Det er ikke alle som føler seg like komfortable med å åpne intime julegaver foran hele familien. Hva med å gi din kjære en ekstra hyggelig start på julemorgenen i år? Det hadde jeg satt pris på i hvert fall, og jeg vet om en annen her hjemme som hadde satt pris på det samme. Hehe!

Produktene i “Mer Lyst” serien er forresten også gode venninnegaver til både hun single og til hun som er i et fast forhold. Jeg har selv gitt bort sexleketøy til venninner av meg i bursdagsgaver og julegaver flere år på rad nå. De heldige jentene har blitt meget fornøyde med hverdagen etterpå, for å si det sånn.. Hehe!

P.s. Alle produktene kan nytes alene eller sammen med partner. Tanken bak serien er jo å pirre din nysgjerrighet og gi deg eller dere en mer leken hverdag, noe jeg vil tro at de aller fleste ønsker seg nå i den stressende førjulstiden og ikke minst etter at julefreden har senket seg 😉  

Til info: For de av dere som synes det er flaut å handle på Kondomeriet, vil jeg bare si at dette er den mest diskret handelen jeg gjør. Hos Kondomeriet handler du dessuten alltid sikkert, trygt og anonymt. Esken med produktene er ikke merket med rosa logoer og symboler, som mange kanskje tror. Det er sikkert greit å vite for deg som liker å være mer privat enn meg og er redd for å møte naboen på postkontoret eller i matbutikken på post i butikk. Hehe! 

Du mottar heller ingen reklame i ettertid, dersom du ikke selv melder deg på nyhetsbrev. Alle personopplysningene som lagres i deres database blir holdt fortrolig, altså ikke solgt videre til en tredjepart. I tillegg har de ansatte i Kondomeriet AS taushetsplikt, også etter arbeidforholdets slutt.

Årets julegave til deg selv eller til partner finner du altså i en av Kondomeriets butikker, eller på kondomeriet.no

8 kommentarer
    1. Spørsmål til spørsmålsrunden:
      – Har du vurdert å bytte navn på bloggen? Det å kalle opp bloggen sonetter ting eller status er jo veldig 5 år siden. ( fitballfrue, caffelatte blogg, Oslo i chane, blondine alle har jo gått over til sine egentlige navn nå) Dessuten er jo du jo forhåpentligvis ikke pilotfrue, men Julianne og konen til Ulrik. Ikke at jeg tror at du bare identifiserer deg som konen til en pilot, du er forhåpentligvis deg selv, Julianne, kone, venninne og datter og mye annet før du et konen til en pilot.
      – Blir du inspirert av noen bloggere og hva de har fått til? Feks buisness messig? i så tilfelle hvem?
      – Hva er dine karriere mål med bloggen?
      – Har du karriere mål/ andre prosjekter som ikke omhandler bloggen?
      – Hvilke prosjektet og mål har du for 2018 ( bortsett fra å bli gravid)
      – Hvilke mål for 2017 klarte du, og hvilke klarte du ikke? hva var årsaken til de de du ikke klarte?
      – kan det være at du på et senere tidspunkt vil dele «live» hvor dere er i prøverørsprosesen, eller er den tid forbi?
      – har du venner / familie som ikke bil bli avbildet eller nevnes på bloggen?
      – har du noe som liker ekstra godt å få bli med i bloggen?
      – hvilke blogger/ nettsider/ bøker/blader leser du?
      – hvor mange par sko har du, og hvor mange par sko har Ulrik?
      – hva liker du best å shoppe? ( sko, veske, klær, sminke, møbler etc)
      – hva er det tristeste med julen for deg?
      – har dere venner som også har problemet å bli gravide?
      – mine venner får barn på alle hauger og kanter nå, er det slik i deres nettverk også? Hvordan oppleves det for dere?
      – når du hører om noen som har slitt lenge med å få barn, også fikk de barn til slutt. Hvordan tenker du og føler om det? ( feks blir du glad og te ker det er håp for oss også, eller blir du trist fordi dere ikke har lykkes, og tenker at nå går «oddsen» deres ned?
      – har du mange tabubelagte følelser som du ikke tørr å være åpen om på bloggen i frykt for at de skal bli missforstått, misbrukt eller at leserene rett å slett skal like deg mindre?
      – kan du vise oss hvilet interiør du ser på når dere har kjøpt hus?

    2. Jeg er så glad for at du har åpnet kommentarfeltet igjen, det gjør bloggen så mye mer levende! Likevel savner jeg hverdagsinnlegg og hyppigere oppdateringer fra deg. Jeg forstår at du sikkert har mye i hodet for tiden, men jeg savner gamle Julianne som hadde mer variert innhold og koselige tekster. Håper det kommer seg snart og at du bare er nede i en liten dal og at du kommer deg opp igjen snart ❤ nå er det veldig upersonlig her, med mye reklame og lite Julianne..

    3. Har lagt igjen kommentar med samme spørsmål tidligere men jeg prøver igjen; hvor har du kjøpt den svarte BH-toppen som du har under den brune blazeren i Ulriks gjesteinnlegg? Skulle så gjerne hatt den til nyttårsaften og hadde satt stort pris på svar
      Klem:)

    4. Trur du at vippeserumet gjør at du får spontan abort hele tiden? Siden det inneholder abortmiddel for dyr.

    5. Kan du ikke slutte å ende annenhver setning med hehe! ? Du fremstår som veldig enkel og det ødelegger mye av inntrykket til deg. :/

    6. Så kjekt å se at bloggere inngår et samarbeid med kondomeriet (eller lignende butikker), synst det er alt for tabu når det konmer til sex og leketøy. Jeg ser ikke noe galt i å ha eller å ønske seg sexleketøy. Jeg hadde ikke hatt noe imot det, om det ligger sexleketøy under treet i år 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg