ENDELIG KAN VI DELE DET!

Herregud, så lenge jeg har gledet meg til å dele denne nyheten med dere.. Endelig kan vi dele at Ulrik og jeg er med i Bloggerne sesong 8! Sesongen kommer på skjermen våren 2018, noe som ikke akkurat er så fryktelig lenge til. Æææ! Jeg kjenner at jeg grugleder meg til å se alle episodene med oss i. Men jeg er samtidig veldig glad for at vi takket ja til å være med i serien da jeg har en god følelse med det som skal deles. I tillegg føler jeg det er på tide at dere som følger oss gjennom denne bloggen skal få bli enda bedre kjent med både Ulrik og meg. Når det er sagt så kommer det flere sterke scener denne sesongen fra prøverørsprosessen vår som jeg ikke vet helt hvordan jeg vil takle å se på tv. Men jeg stoler hundre prosent på produksjonen og tror at det kommer mye fint ut av alt vi har valgt å dele..

Det har vært mye spekulasjoner rundt deltakelsen vår i programmet lenge på grunn av at vi har blitt observert med kamerateam rundt oss og mikrofoner på bilder. Nå er det derfor deilig at presseslippet er gjort og at vi ikke trenger å unnlate å svare på spørsmål om Bloggerne fra dere og folk rundt oss lenger. Jeg har jo aldri løyet og sagt at vi IKKE er med i Bloggerne, men jeg har heller ikke sagt at vi har blitt spurt om å være med i programmet fordi vi selvfølgelig ikke har fått lov til å røpe at vi er de nye deltakerne før nå.

Det som var viktig for meg fra starten var at Ulrik måtte føle seg komfortabel med å delta på lik linje som meg. Historien vi deler er så nær og sår for oss begge at det hadde ikke vært gjennomførbart å være alene om å fortelle den. Vi begynte filmingen allerede i juni og i dag var vi på promoshoot for programmet sammen med de andre bloggerne, så materialet er så og si ferdig. Jeg håper dere vil følge oss på skjermen og at dere gleder dere til sesongstart? 🙂 🙂

Les mer om Bloggerne sesong 8 på Side 2 HER, på Tv2.no HER og på VG HER! P.s. Kommentarfeltet mitt her på bloggen er forresten åpent igjen. Håper at jeg ikke angrer på den beslutningen ♥

44 kommentarer
    1. Åå gratulerer så masse! Gleder meg utrolig mye til å se dere på tv skjermen <3 Aldri sett på programmet før, men skal helt klart se på det nå som dere er med.

    2. YES!!! Dette var en kjempe god nyhet! Gleder meg veldig til å se den nye sesongen og bli bedre kjent med dere<3

    3. Det var kjekt å høre😀 Har ikke sett programme før,men nå skal jeg begynne å følge med😀 Det skal bli kjekt å følge dere😀

    4. Gratulerer med baby i magen <3 du sa jo at du ikke åpner kommentarfeltet før dere har lykkes, så regner med at det har klaffet nå 😀

    5. Heia dere!
      Jeg har også hatt på følelsen at dere kommer til å delta på Bloggerne en stund, og er så glad for at det stemmer. 🙂 Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

    6. Så utrolig tøft av dere å bli med på programmet, og vise alt av følelser man går gjennom i denne prosessen! All ære til dere, gleder meg til å se på:)
      Hilsen ei som selv har vært gjennom dette og ikke var i nærheten så tøff og åpen om det som dere❤️

    7. Veldig kjekt at du endelig har åpnet kommentarfeltet igjen! Gleder meg helt vilt til å følge dere på Bloggerne til våren 😀

    8. Åhh, så glad for at dere skal være med på bloggerne! Nå gleder jeg meg til å bli enda mer «kjent» med dere!❤️ Dere er virkelig tøffe som deler noe så privat og så sårbart! All ære til dere!

    9. Så spennende det skal bli å se dere i neste sesong av Bloggerne! Da må jeg se på jeg også, jeg ser vanligvis ikke på det programmet der. Ønsker dere lykke til videre med alt dere ønsker og planlegger. 🙂

    10. Herlig, hadde det på følelsen! Lurt for både dere og serien at dere nå er med, tror jeg 🙂 Har du holdt kommentarfeltet stengt slik at det ikke skulle konspireres rundt deltakelsen deres på bloggerne? Tror forresten det kommer en god del flere spørsmål igjen til den ukentlige spalten din – terskelen er i alle fall mye høyere for min del å skulle sende deg melding privat. Gratulerer – og jeg gleder meg!

    11. Åååh, så hyggelig😍 Håper dere føler at dere velger rett, jeg gleder meg masse til og få bli bedre kjent med dere! Husk at livet deres er svert viktig vakre mennesker, så ta vare på dere selv!

    12. Så utrolig kjekt at dere er med på bloggerne 😊❤️❤️❤️
      Dere var absolutt en av de jeg håpet at skulle bli med! Det er også kjekt at du har åpnet kommentarfeltet. Alle bloggere får hets innimellom, beklager det, du får heller godte deg med at haterene dine er med å støtte deg økonomisk med klikk og flere lesere, noe som kan gi større annonse inntekter.
      Du har mange ( flesteparten av leserene vil jeg tro) i ryggen, som heier på deg, og på din og Ulrik sin babydrøm. Du gjør verden rikere ved å dele, men jeg har stor forståelse for at det også koster deg å dele så mye.
      Jeg gleder meg til å se dere på bloggerne!! 😊

    13. Såå gøy å høre! Gleder meg til å se dere på skjermen 🙂 dere er utrolig tøffe. All ære til dere ❤
      Ser også at andre bloggere skriver at serien har sesongpremiere på nyåret, og du skriver til våren.. hva stemmer? 😊
      Blir iallefall kjempespennende å se ❤

    14. Wiii gud som jeg gleder mwg!! Dette blir uten tvil den beste sesongen av bloggerne. Også veldig kjekt å få lov til å kommentere igjen 😊

    15. ENDELIG!!!
      Har håpet på det lenge at du og Ulrik skulle bli med, og endelig! 😀
      Gleder meg til våren!

    16. Ååå, for en fantastisk nyhet! Gleder meg veldig til å følge dere på Bloggerne. Og utrolig gøy at du har åpnet kommentarfeltet igjen. Håper folk med negative meninger tenker seg om to ganger før de skriver noe negativt. Du virker helt super, og jeg krysser fimgrene for at dere snart lykkes med den prosessen dere har vært gjennom❤

    17. Det blir spennende å se deg i på tv, men har ikke sett på bloggerne tidliger. Årsaken til jeg ikke har sett på programmet tidliger tror jeg jammen kan holde for meg selv. Men jeg liker bloggen din, så da tror jeg jammen må begynne å se på programmet 😀

    18. Åååh! Som jeg gleder meg til å bli kjent med dere to, og ikke minst være med på prosessen deres 💫❤️

    19. Litt forskjellige spørsmål denne gangen. Hvorfor åpnet du kommentarfeltet igjen og synes du det var snillt mot leserne dine å bare stenge det så lenge?
      Hvor ofte mener du man bør ha sex i et forhold?
      Dersom du og Ulrik havnet i en spiral hvor den ene parten ofte var misfornøyd og klagete, og det ofte ble krangling eller diskusjoner av det – hvordan hadde dere løst det?
      Hvordan strukturerer du hverdagen din, mtp at du ikke har en ordinær jobb du går til?
      Synes du noen gang det er flaut å svare når noen spør deg hva du driver med? Hvordan håndterer du i så fall det?

    20. Gratulerer 😊
      Gleder meg til å se “Bloggerne”. Har fulgt med på det flere sesonger 😊
      Dere er tøffe som deler så åpent om prøverørsprosessen!

    21. Åå dette er dagens gladnyhet! Gleder meg masse til å følge dere i bloggerne, og synes det er utrolig tøft at dere er så åpne om prøverørsprosessen <3

    22. Så gøy! Bra at dere blir med, viktig å få mer åpenhet rundt problemstillingen dere og så mange flere møter på. Blir bra!

    23. Ååå som jeg gleder meg til å se dere på tv🤗💕
      Gleder meg også til å følge med videre i prøve prosessen🤗🎀

    24. Du skriver at du har gått opp 7 kilo men det tror jeg nesten ikke på, syns du er helt lik som i bryllupet 🤗🤗🤗 Syns du er dyktig på å merke reklame,der har mange mye å lære av deg. Hilsen KG-bruker 😙

    25. Har dere i kommentarfeltet ett liv?? Den beste nyheten, og glede dere veldig for å se de to overfladiske på TV?? Get A life! Det virker som dere har vært prøvere i ti år!!!! Vi var prøvere i nesten 8 år!
      Tenk dere litt om. Jeg vet også andre som har skrevet til deg og ikke blitt godkjent, så nå er det bare de pos som vises?

    26. Så gøy at dere skal være med! Gleder meg til å bli bedre “kjent” med dere, man får liksom et annet inntrykk på TV 🙂 Ønsker dere lykke til!

    27. Gleder meg til å se dere på skjermen! Setter så stor pris på deres åpenhet rundt prøverørsprosessen 🙂 Ønsker dere masse lykke til i tiden fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg