MINE BESTE JULEGAVETIPS

Annonse

God søndag! Nå er det under en måned igjen til jul, folkens.. Er dere klar over det? Jeg må innrømme at jeg skvatt litt da jeg kikket på kalenderen i dag, siden jeg bare har kjøpt to julegaver og det er det. Ikke har jeg skrevet lister en gang for hva jeg skal kjøpe til alle sammen, noe jeg ofte gjør i god tid før jul for at handlingen skal gå litt fortere. Jeg har heller ikke pyntet, kjøpt julekalender til Ulrik eller planlagt noe som helst av juleaktiviteter før jul. Meeeen julegavetips har jeg, og de skal selvfølgelig deles med dere..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Opplevelsesgaver:

Opplevelser er og har lenge vært en av årets mest populære julegave. Et gavekort på en opplevelse er derfor den perfekte julegaven til hun eller han som har alt, er vanskelig å kjøpe gave til eller personer du unner noe ekstra. Opplevelse i julegave står ikke bare på min, men også på manges ønskeliste i år. Hos YouWish kan du finne hundrevis av opplevelser, blant annet et gavekort på sjokoladesmaking til en du er glad i eller Spa- og velværedag til din kjære som inneholder 3 timer med ansiktsbehandling, massasje, pedikyr og velvære. Det finnes også opplevelser som skiller seg ut som blant annet indoor skydive og snøscootersafari. Jeg har sykt lyst til å prøve begge deler (hint til Ulrik og andre som kjenner meg). Sjekk ut YouWish sine julegavetips her!

P.s. Alle gavekort som handles nå og frem til julaften vil ha utvidet gyldighetstid til 24.desember 2018. Så hvis du kjøper et gavekort i dag vil du få 30 dagers ekstra gyldighet på gavekortet. Og forresten.. Jeg må nesten bare nevne en genial gave til han eller hun som drømmer om å bli pilot. På YouWish kan du nemlig kjøpe et gavekort på en prøveflyvning i simulator med en tro kopi av Boeing 737-800, som er det flyet Ulrik flyr på jobb. Kult, eller hva? Jeg digger opplevelsesgaver altså!

Vil du gi bort kvalitetstid og gode minner til jul? Følg YouWish på Facebook her og få flere gode tips til opplevelsesgaver ♥

Avslappende gaver:

Apropos opplevelser.. Floating er virkelig noe jeg vil dra frem i år igjen som en unik opplevelsesgave du kan gi bort til en du bryr deg om. Det som er så fint med floating er at det passer for alle. Ulrik og jeg har som dere vet floatet flere ganger sammen og jeg har floatet noen ganger alene. Floating er en perfekt form for avslapping og garantert en gave som blir verdsatt av alle som lever i en hektisk hverdag..

Floating er en unik opplevelse, og beskrives som en snarvei til dyp avspenning. Der meditasjon og yoga krever at du lærer deg visse teknikker, er det her bare legge deg ned og flyte inn i total avslapning. Prinsippet er enkelt. Du legger deg i høykonsentrert saltvann som gjør at du flyter. Vannet holder kroppstemperatur og etter kort tid kjennes det som om du svever! Når du i tillegg ligger i et lydtett rom hvor det er mulig å få det helt mørkt, avsondret fra all ytre stimuli, får både hjerne og muskler optimal hvile.

P.s. Nå tilbyr de også klassisk massasje som en forlengelse av flyten, eller du kan få en mer dyptgående og behandlende massasje. Les mer om de ulike behandlingene her. –> JULETILBUD: Rabattkoden “avslappning” gir 10% rabatt på floating og massasje for en eller to personer, og på parfloat. Tilbudet gjelder frem til 24. Des.

Bestill timer her eller gavekort her. Jeg vil rett og slett sammenligne opplevelsen som en liten miniferie!

Les mer om floating på Facebook her

Kule gaver:

De kuleste og morsomste julegavene finner du definitivt på Coolstuff.no. Dette er gavene som bidrar til god latter rundt juletreet i år, og er det en ting jeg er tilhenger av så er det gøyale gaver som skaper god stemning. Spesielt i dag som de fleste jeg kjenner har alt de trenger i hverdagen. Mien to favoritter fra Coolstuff er denne sjokoladefontenen og denne bærbare fotoskriveren som printer ut bildene dine via app på smarttelefon eller nettbrett.

Leter du etter en julegave til under 300 kroner? Sjekk ut denne listen med morsomme gaver som stikker seg ut! Eller du kan bruke denne julegavegeneratoren ved å stille inn prisintervall og en eller flere av mottakerens interesser, så spytter generatoren ut en lang rekke treffsikre tips til kule og ikke minst annerledes julegaver!

Her finner du flere julegavetips til han og her finner du flere julegavetips til henne 🙂 🙂

I tillegg til gøyale julegaver har Coolstuff også masse kul julepynt og morsomme julekaledere du bør sjekke ut! Følg Coolstuff på Facebook her for flere kule gavetips og morsomme førjulsting ♥

Underholdende gaver:

Et gavekort fra Storytel er julegaven som er hyggelig å gi bort til noen du er glad i. Det er også en julegave som virkelig underholder med mange gode lese- og lyttestuder. Jeg har selv et abonnement på Storytel som jeg setter stor pris på og vet at mange i min familie hadde blitt glad for å få dette abonnomentet i julegave i år.

Vet du ikke hva Storytel er? Storytel er en abonnementstjeneste der du kan lytte ubegrenset til lydbøker via en mobil-app. Hvis du har iPhone, Android eller en iPad, så kan du også lese ubegrenset med e-bøker og enkelt veksle mellom lesing og lytting. For min del blir det mest lytting, da jeg foretrekker å slappe helt av i øynene. Men vi er forskjellige og derfor er det fint at Storytel gir tilgang til mer enn 60 000 lydbøker og e-bøker på norsk, svensk og engelsk.

Storytels lydbøker kan lyttes til via strømming til mobilen din – eller lastes ned offline, slik at du kan ta med deg Storytel når du er ute og reiser. Det er jo helt genialt når man er ute og flyr foreksempel, eller på roadtrip som jeg skal på i dag fra Geilo til Oslo hvor dekningen er noe varierende..

I Storytel-appen finner du fantastiske romaner, spennende krim, gode dokumentarer og sterke biografier. Last ned så mange bøker du vil til offline, så slipper du å bekymre deg for nettdekning. Jeg har blant annet lastet ned “Calender girl  November” til hjemturen fra som jeg skal kose meg med.

Les mer om Storytel her!

Følg Storytel på Facebook her

Gaver som varer lenge:

Julegaven som kan nytes lenge av oss kvinner er definitivt et gaveabonnement på Det Nye. Jeg hadde elsket å få en slik gave til jul og vet at alle venninnene mine også hadde elsket det. Det Nye er nemlig ikke hvilket som helst magasin, men faktisk norges største magasin for kvinner som er interessert i mote, skjønnhet og livsstil. Her får man siste nytt om mote, skjønnhet, kultur, trening reise og alt annet vi er opptatt av.

–> JULETILBUD: Nå kan du gi bort 3 nummer av Det Nye i julegave for kun 99 kroner! Les mer på bladkiosken.no her!

Følg Det Nye på Facebook her for daglige oppdateringer fra Team De Nye ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg