FJOLS TIL FJELLS

Reklame

Hei fra Geilo! Her er stemningen på topp sammen med to andre vennepar av Ulrik og meg. Alle sammen kom opp i går kveld og blir her til i morgen. Gårsdagen ble derfor sen, men det er jo bare hyggelig. Vi tok det igjen i søvn i dag, for å si det sånn. Hehe! Planen var egentlig å ta en tur i bakken for de fleste, men det ble ikke helt slik. Denne gjengen er tydeligvis på fjellet for å slappe av og det er lov..

Nå er de andre i skibaren allerede, mens jeg skriver dette innlegget til dere. I kveld skal vi spise middag i restauranten her på hotellet og bare kose oss til det fulle. Fjolls til fjells.. Det er det vi er og vi har heldigvis selvironi 🙂

Jeg er forresten helt frisk igjen. Eller, man hører at jeg er/har vært forkjøla på stemmen min og jeg er fortsatt litt snufsete. Men jeg føler meg i god form igjen og det er skikkelig deilig!

Nei, nå får jeg komme meg ned i baren selv og skåle litt med girlsa.. Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram gjennom helgen. Der kommer hyppige oppdateringer fra fjellet og noen gode tilbud fra Lyko.no som kjører Black Weekend tilbud –> pilotfrue

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg