SLIK HOLDER JEG ANSIKTET RENT OG FRISKT

Annonse



Mandag er den dagen i uken jeg setter av tid til egenpleie fra topp til tå. Jeg starter gjerne med et varmt bad, etterfulgt av en kroppsskrubb, hårkur og ansikstmaske. Det hele har blitt en god rutine som gir meg følelsen av å være klar for en ny uke, noe jeg mener at alle bør ta seg tid til. Jeg kommer til å fortelle dere mer om de forskjellige produktene jeg bruker etterhvert, men i dag vil jeg trekke frem ansikstmasken alene fordi den er så sykt bra og fordi det er spesielt viktig å ta vare på huden nå om vinteren hvor den fort blir tørr og blass. The Incredible Face Mask, heter forresten masken og er faktisk hovedgrunnen til at ansiktet mitt er rent og friskt om dagen..

 

Face Mask motvirker ikke bare akne, men den fjerner sorte prikker, fjerner olje og fjerner død hud. Jeg som sliter med sorte prikker på nesen og en del urenheter rundt hakepartiet har merket en stor forbedring med å innføre Face Mask i min ukentlige rutine. Jeg føler på en måte at jeg drar av all “skitt” som har satt seg gjennom uken og at jeg da starter med en frisk og ny hud hver mandag. Rett og slett en herlig følelse!

 

SLIK BRUKER DU FACE MASK:



1. Påfør masken på ansiktet ditt.



2. La masken tørke i 30-40 minutter.



3. Fjern masken og se at sorte prikker og død hud tas bort.



4. Kjenn hvor myk og ren huden følels etterpå.

 

(Du kan vaske av eventuelle rester med klut.)



Ansiktsmasken fungerer som en slags quick fix siden den setter i gang blodsirkulasjonen slik at huden får masse glød og stimuli, i tillegg til å etterlater seg et mykt og rent resultat. Jeg føler meg virkelig fresh etter at jeg har tatt denne masken og er like overrasket hver gang jeg ser alt “skitt” den har dratt med seg. Nei, dere.. Nå må jeg sette punktum og overlate testingen til dere. Dette må nemlig bare prøves og det er derfor jeg anbefaler Face Mask videre til dere.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Vil du også prøve denne utrolige masken? Jeg har fått lov til å gi dere hele 30% rabatt på Face Mask med kodeord “facejulianne”. Benytt deg av tilbudet for en herlig treat til deg selv eller som en fantastisk julegave til noen du er glad i 🙂 🙂

 

P.s. Rabattkoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask og bestill The Incredible Face Mask HER

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar
    1. Du linker til en norsk side, dermed trodde jeg at dette var en norsk selger. Nå har jeg mottatt pakken og må betale 253,- i toll og moms!! Dette er lureri!! Du må opplyse om dette når du reklamerer for de:( Føler meg lurt både av deg og de!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg