2018 BLIR MITT ÅR

Vi er allerede i slutten av november. Snart er det jul og snart kommer et helt nytt år. Selv om jeg er i en prosessen som gjør at dagene og ukene går veldig sakte, ble jeg likevel overrasket da det gikk opp for meg at det bare er seks uker igjen til januar. Det betyr at det nå er under to måneder igjen til år 2018. Et år jeg har store forventninger til og et år jeg tror det vil skje mye fint i livet til Ulrik og meg..

Året som har gått har vært utrolig tøft. Et år med mye trist innhold som jeg skal prøve å legge bak meg, men også et år jeg aldri kommer til å glemme fordi det er nettopp dette året som har knyttet Ulrik og meg enda nærere enn noen gang. Vi har lært utrolig mye om hverandre og blitt kjent med følelsene våre på en lærerik måte. Jeg er imponert over hvordan vi har taklet nedturene som et par og ikke minst hvordan vi begge fortsatt klarer å se lyst på fremtiden.

Jeg har så mange planer for det nye året. Konkrete planer som jeg har bestemt meg for å gjennomføre. Planene handler om tomt, husbygging, flytting og nye prosjekter i jobb som jeg ser frem til. Jeg også noen ønsker for det nye året. Høye ønsker som jeg tar med meg fra det gamle året og inn i det nye. Ønskene handler som dere sikkert skjønner om familielivet og den nye hverdagen som jeg så inderlig skulle ønske at snart ble virkelighet.

Målet for det nye året er å bruke stemmen min til noe viktig. Åpenheten skal fortsette og jeg vil gjøre alt jeg kan for at ingen prøvere eller pårørende skal føle seg alene. Ufrivillig barnløshet vil for alltid være min hjertesak, uansett hvordan ting går fremover for meg og oss.

Foto: Marian Jade

2018 blir mitt år, dere..  Jeg bare føler det på meg og nekter å gi slipp på de positive tankene jeg har akkurat nå. Herlighet, som jeg gleder meg til det nye året og til en ny start ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg