TOMTEJAKT, BESØK OG NOMINASJON

Det ble ikke den tomten vi la inn bud på i går. Vi la inn hele tre bud totalt, to i går og ett i dag. Men til slutt måtte vi gi oss da vi følte at prisen begynte å spise av selve husbudsjettet. Jeg er nemlig ikke interessert i å senke kravene mine til huset vi skal bygge, derfor snuser vi heller videre på den andre tomten for å vurdere hva vi kan få til der. Det er nemlig mye man må tenke på av regler for å kunne bygge det huset man ser for seg. På tomten vi ikke fikk var det endel begrensninger, så i utgangspunktet er det kanskje like greit at vi ikke fikk den. Jeg har lært masse siden vi startet å planlegge husdrømmen, og lærte noe av budrunden også. Derfor er ingen ting forgjeves i denne prosessen..

Dagen i dag har gått bort i telefonmøter og mailer, foruten budrunden. I tillegg har jeg besøk av Andrea. Hun sitter i toppetasjen akkurat nå og synger. Gled dere til fredagens opptreden, folkens. Det blir rått! Svigermor er også her. Hun ble igjen i Oslo en uke til for å være med på enda en The Voice livesending med stjerna vår. Snakk om en familie som stiller opp. Andrea er heldig og hun fortjener det!

Ulrik er i Fredrikstad i dag for å hjelpe mamma med litt ting som skal flyttes i leiligheten hennes før den skal selges. Snart bor som nevnt mamsen i Oslo, noe jeg gleder meg veldig til. Det blir utrolig koselig å få henne så nært at vi kan lunsje og besøke hverandre mer i hverdagen. Det har jeg virkelig savnet. Dessuten er det ekstra kjekt å ha henne i nærheten med take på fremtiden nå som Ulrik og jeg prøver å skape en egen liten familie. Jeg ønsker at barnet/barna våre skal ha minst ett sett med besteforeldre i nærheten.

Nei, nå er det middag her.. Frossenpizza på menyen. Det hadde forresten vært hyggelig om du ville nominere meg til Influencer Awards 2017. “Årets influencer: mat”? Hehehe, neida! Du kan lese mer om de ulike kategoriene her. Synes du jeg fortjener en av nominasjonene? I fjor ble jeg ikke en gang invietert som gjest, så forventningene er lave. Jeg har likevel nominert mine favorittbloggere. Kanskje jeg skal skrive et innlegg om hvem jeg nominerte? P.s Fristen for nominasjon er torsdag 16. november!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg