7 NYE RYKTER

Det er mye rart jeg får høre om meg selv og Ulrik hver uke. Jeg kan ikke si annet enn at det er underholdende med alle nye påfunn. Forhåpentligvis synes dere det samme. Hehe! Når det er sagt så er det også noen av ryktene som faktisk stemmer. Her er siste nytt..

Julianne har gått opp i vekt: Det stemmer. Jeg har gått opp nesten 7 kilo siden jeg startet prøverørsprosessen. Det synes godt, men jeg driter i det så lenge drømmen om å bli mamma går i oppfyllelse. Noen ekstra kilo her og der kan ikke en gang kalles for et problem i denne sammenhengen. Dessuten har jeg planene klare for “Prosjekt Milf” når den tiden kommer. For jeg skal tilbake i form og tilbake til den vekten jeg trives best med. Men først har jeg helt andre prioriteringer som er mye viktigere.

Julianne har sluttet å trene: Jeg er meldt savnet på Sats, sa Ulrik sist han kom hjem fra trening. Hehe! Så ja, det stemmer på en måte. Men jeg har ikke sluttet for godt, jeg har bare tatt en pause. Den mosjonen jeg får om dagen er turene jeg går med hundene og power walks på tredemøllen her hjemme.

Julianne betaler Ulrik for at han skal ha sex med henne: Denne er bare drøy. Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Det stemmer at Ulrik fakturerer meg for å hjelpe meg med bloggen, men ikke for å hjelpe meg i sengen eller for andre aktiviteter vi hygger oss med sammen.

Julianne søker jobb: Det eneste denne jenta søker etter for tiden er tomt i Asker og Bærum. Hver eneste dag er jeg innom finn.no for å holde meg oppdatert i boligmarkedet. Nå har vi faktisk funnet en ny tomt vi skal dra å se på så fort Ulrik kommer hjem fra jobb igjen. Tomten har mange pluss, som at den ligger i et barnevennlig område uten støy fra motorvei eller kollektiv trafikk, og ikke minst at den har størrelsen vi er ute etter i en prisklasse vi ser i. Send meg gjerne en mail på: [email protected] om du vet om tomter som kommer for salg i området vi søker 🙂

Julianne har bestemt seg for å legge ned bloggen: Det stemmer ikke. Jeg tar meg fridager i blant, men har fortsatt ikke følt noe behov for en lengre pause. Det kan tenkes at jeg får et behov for det snart eller om en stund. Jeg må bare ta en dag av gangen og se ann hva som skjer videre i prosessen.

Julianne har funnet ut at hun har dårlig eggkvalitet: Så vidt jeg vet er det ikke noe i veien med eggene mine. Alt tyder på at de er av bra kvalitet og at min unge alder gir oss fordeler. Etter de siste prøvesvarene fra Rikshospitalet fikk vi heldigvis vite at AMH-verdien er min stabil fra i fjor, noe som også gir oss tid til å senke skuldrene med god samvittighet.

Julianne og Ulrik står i adopsjonskø: Det stemmer ikke. Par i en prøverørsprosess som oss har ikke lov til å stelle seg i adopsjonskø før man har gitt opp drømmen om biologiske barn eller før man eventuelt har lykkes og vil ha ett barn til. Ulrik og jeg har snakket om å adoptere et søsken dersom vi lykkes med et biologisk barn, men noe annet har vi ikke diskutert ennå.

1 kommentar
    1. Fakturere deg for å hjelpe med bloggingen? Hva er det han gjør som han krever betalt for? Syns det høres merkelig ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg