DET NYE PRODUKTET MOT KVISER!

Annonse

For mange er kviser psykisk belastende og ødeleggende for det sosiale i livet. Jeg som alle andre har selvfølgelig mine erfaringer med kviser og vil fortelle dere om en ubehagelig opplevelse jeg hadde tidligere denne uken. Torsdag morgen våknet jeg nemlig med tidenes kvise på haken, som er mitt “problemområde” i ansiktet. Jeg sliter ikke med kviser generelt, men jeg får mine utbrudd rundt hakepartiet hver måned og det stresser meg.

Problemet har blitt verre etter at jeg sluttet på p-piller og spesielt etter at jeg startet med alle disse hormonene i prøverørsprosessen. Derfor har jeg lenge vært på jakt etter noe som virker mot utbruddene mine når jeg trenger det som mest. Heldigvis ble jeg nylig introdusert for ITCHIE som demper rødheten i kvisen og behandler betennelsen, slik at kvisen krymper og faktisk forsvinner fort.

Tilbake til torsdagen.. Grunnen til at jeg ble ekstra bekymret for kvisen min denne dagen var fordi jeg skulle på fotoshoot i Drammen dagen etter. Heldigvis for meg er ITCHIE hurtigvirkende og virket innen 1 døgn, noe den gjør for de aller fleste. Jeg påførte serumet torsdag formiddag og fikk følelsen av at den jobbet med en gang. Bare innen en time var kløen borte og rødheten noe dempet, mens dagen etter var kvisen min helt flat/skrumpet inn og derfor enkel å dekke over med sminke. Jeg ble så lettet fredag morgen! Dere aner ikke.

Det som er så fint med ITCHIE er at den også virker utenpå sminke. Derfor tok jeg på meg et lite lag utenfor sminken min før jeg dro til shooten, for virkelig å ta knekken på den forferdelige kvisen. Det er ikke sikkert at det var nødvendig, men dere kjenner sikkert til godfølelsen av å overdrive litt og siden serumet kun er basert på naturlige ingrendienser følte jeg meg trygg på min lille overdrivelse. Dessuten ble jeg veldig gira på den store effekten jeg fikk på bare en liten dag. Nesten så gira at jeg skulle ønske at jeg hadde en kvise til å teste produktet på. Hehe, neida! Men dere skjønner poenget, ikke sant? Det er gøy med ting som faktisk virker og hjelper mot ubehageligheter som kviser.

VERDT Å VITE OM ITCHIE:

♥ ITCHIE har dokumentert effekt.

♥ ITCHIE er EU-godkjent medisinsk utstyr.

♥ ITCHIE er vegansk og cruelty free.

♥ ITCHIE er dermatologisk og klinisk testet.

Jeg skulle ønske at jeg visste om ITCHIE tidligere, men nå er jeg bare glad for å ha redningen tilgjengelig her hjemme 🙂 

Du kan kjøpe Itchie på helsekostforretningene Sunkost, Life, H-Naturkost og www.promed-pharma.no til bare 149 ,-

…Til slutt vil jeg annonsere vinnerene av konkurransen jeg hadde på Snapchat som vinner en gratis Itchie hver: Celine Greaker Hunn, Katinka Strand, Lone Winther Thomsen, Brita Lund, Caroline Broen, Anette Holm-Antonsen, Veronica Holme, Samira Hoummira, Linn Fjermestad og Monica Urstad. GRATULERER! Dere vil alle bli kontaktet på mail i løpet av dagen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg