SHOOT I DRAMMEN, JULEKORT OG THE VOICE

Reklame

I dag har jeg vært på fotoshoot med Haust igjen. Denne gang i Drammen i en veldig fargerik og fin park like ved motorveien. Det var Marian Jade som var fotograf igjen, min favorittfotograf og venninne fra Oslo. Ulrik, hundene og jeg var forresten å tok julekortbilder i studioet til Marian her om dagen. Jeg anbefaler dere å booke time til bilder snart om dere vil rekke det før jul. Du når henne på –> www.marianjade.com. Der står priser og alt du trenger å vite!

Nå sitter jeg i studioet på Telenor Arena for å heie frem Andrea igjen. Hun synger nemlig live på The Voice i kveld, så jeg håper at dere vil være med å stemme henne frem. SEND 3 til 26700! Tuuuuuuusen takk <3

P.s. Det koster 5 kroner per stemme..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg